{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

opråb til alle hundeejere {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke om der har været om det i forum tidligere. men jeg tillader mig altså at bringe det på bane igen så

nu husker jeg de sidste to år her på hg - der kom i forbindelse med nytåret den ene efterlysning efter den anden fordi de kære hunde blev bange og stak af.


vil i ikke godt gøre følgende de næste dage -- for jeres hundes skyld.


luft ikke uden snor - heller ikke selvom jeres hunde normalt kan kaldes ind. et kanonslag eller heksehyl der kommer ud under hækken kan skræmme selv den mest lydige hund.

brug ikke flexliner. de er lette at knække for en skræmt hund.

tjek jeres linier - både kabinharger og selve snorerne for defekter der kan få dem til at springe.

gå med jeres hunde i haven - luk dem ikke bare ud på egen hånd. der er onde mennesker der ude og man ved aldrig hvad der bliver kastet over hækken

stol aldrig på at andre holder øje med jeres hund -- så gør det altid selv.


det er så få dage det drejer sig om at være påpasselig. og det tager så lidt af din tid lige at tjekke op. gå også gerne hegn igennem for en sikkerhed skyld.

en skræmt hund er en farlig hund - og der er ingen der ønsker at deres hund skal ligge bange under en varanda eller i et brændeskur nytårs aften fordi du ikke lige gad at tage disse forbehold.


godt nytår --


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opråb til alle hundeejere
Kommentér på:
opråb til alle hundeejere

Annonce