{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

Alvorligt ???? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle ..
Prøver at gøre det kort.. smiley
Vi har to Islandske fårehunde.. Daiya er så kommet i løbetid og derfor bliver Yuui passet..
Igår var Daiya i hundepension, og jeg hentede hende igen her til eftermiddag.. da jeg kom ud for at hente hende, var hele hendes bagdel smurt ind i blod.. ( det skal lige siges at hundene ikke er i fysiksk kontakt med hinanden på hundepensionen ) Jeg kunne ikke rigtig se hvor det kom fra, jeg spurgte om alt var gået godt, og om hun havde haft tynd mave,?! (de havde ikke set blodet før jeg gjorde dem opmærksom på det) Men alt var gået fint, og der var ikke noget unormalt.. da vi kom hjem var hun lige ude, og brugte rigtig lang tid på at komme af med meget lidt, hendes afføring var blodig, og der sivede lidt blod ud efterfølgende.. jeg fik hendes vasket, og der gik et par timer inden hun begyndte at pive rigtig meget, hun kom så ud og igen brugte hun meget lang tid på at komme af med næsten igen ting, og historiens med blodet gentog sig... hun har så lige været ude her igen for en time siden, hvor det igen gentog sig.. hun ligger nu og sover, og virker til at have det ok..
damen ude i hundepensionen, mente det kunne være stress.. grundet en blanding af at det er første gang hun er i løbetid, at det er første gang hun er adskilt fra både Yuui og os i så lang tid..
mit spørgsmål er så.. er der nogle der har oplevet det? at de får stress og det viser sig på den måde..?!
jeg har under alle omstændigheder tænkt mig at ringe til dyrelægen imorgen og få hans mening, og høre om han vil kigge på hende..

Hilsen Michelle..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alvorligt ????
Kommentér på:
Alvorligt ????

Annonce