{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Janni l
Janni l
Tilmeldt:
1. jan 2008
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 50

Lidt hjælp tak :) {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at jeg har mulighed for at overtage en han hvalp på 22 uger, virkelig smulk labrador, han har gået sammen med sin bror hele tiden, de har i en kort periode været i et andet hjem men er nu tilbage til opdrætter.. Ville i have betænkligheder ved at overtage sådan en hund? Jeg har kun haft en tæve før, og jeg ved faktisk ikk så meget om hanhunde da alle jeg kender har tæver.. nok mest det jeg tænker over, om de er for dominerende osv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp tak :)
  • #1   12. jun 2010 Næh. Måske den trænger til og blive socialiceret, men ellers burde det ikke være et stort problem. Jo mere opdrætter har gjort for og socialicere hvalpen jo lettere.
    Vær forberedt på og starte med en rå hvalp. Herunder måske også renlighed. Start med træning med det samme.
    Vedr. træning syntes jeg hanhunde er nemmere end tæver. Men det er der delte meninger om.
    Held og lykke med ham.


  • Janni l
    Janni l Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 50
    #2   12. jun 2010 Altså lige nu går han sammen med 3 tæver og så han bror, og de er renlige, han er ikke en stald hund, han er inde i huset sammen med familien og er også vant til at komme med ud at gå ture i området..
    Nok bare mig der er fjollet fordi jeg ikk rigtig kender nogen han hunde og tænker på om de er mere vilde og jeg måske ikk kan styrer ham..
    Men han er godt nok dejlig smiley


  • #3   12. jun 2010 Det er meget forskelligt fra han hund til han hund hvor dominerende de er, så det er svært at sige!

  • #4   12. jun 2010 Jeg ville ikke have betænkeligheder med at få en hvalp på 22 uger overhoved smiley

    Det at den er kommet tilbage til opdrætter vidner da om ansvarsfølelse hele vejen rundt smiley



  • #5   12. jun 2010 Jeg har en han labrador og jeg har ingen problemer med at tackle ham selvom det er første gang jeg har han hund.

    Selvfølgelig har han været igennem de forskellige udviklingstrin ligesom alle hunde skal og det kræver selvfølgelig mere af ejeren i disse perioder , men det er uanset kønnet.

    Vær du ikke bange for en han-labrador , de er skønne godmodige vagtsomme og ekstremt letter at træne og så vil gå gennem ild og vand for dig.

    Giv endelig en opdatering om din beslutning

    Ps. jeg er en pige som ikke er særlig stor , men jeg har aldrig været for lille til at kunne tumle Simba


Kommentér på:
Lidt hjælp tak :)

Annonce