{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Man må ikke stjæle fra gamle {{forumTopicSubject}}

pensionister , og slet slet ikke svage ældre damer som ellers bare vil det bedste for alle incl tyven selv !

Den ældre dame lukkede selv tyven ind i sit hjem fredag formiddag , totalt uvidende om hvad han havde i sinde.

Han har gennem længere tid charmeret sig ind på hende ved sine daglige besøg og langsomt bygget en tillid op imellem dem.

I starten var de sammen hele tiden og hun lod ham ikke være uden opsyn , men som tiden går bliver hun mere og mere tryg i hans selskab og lader ham fra tid til anden være alene i nogle minutter af gangen f.eks. hvis hun skal på toilet.

Men ak ak , hvad skete der så i fredags ??

Hun går på toilettet og lader ham være alene i køkkenet i max 5 min. og pludselig manglede der noget på hendes køkkenbord !!!

Som de ville have sagt i i " De grønne slagtere "

" der er 3 små hakkebøffer til hver "

Da Bertil ikke har set denne film , kender han ikke reglerne omkring hakkebøffer og dermed kan han ikke stilles til regnskab for sin handling som var ...

- Fru Nielsen på toilet , hakkebøf på køkkenbordet , op på stol , op på spisebordet og VUPTI i et laaaaaangt spring over på køkkenbordet , gnaske gufle , hurtig ned , ind i stuen , op i sofa og så ellers slette alle spor rundt om munden !!

Det der bekymre mig mest er , at Fru Nielsen er gammel sagsbehandler i familieafdelingen i kommunen og dermed har hun jo direkte kontakt til SSP - konsulenterne.

Jeg har fortalt Bertil , at man må ikke stjæle fra nogen og slet ikke ældre damer.
Bertil har ikke indrømmet sin gerning , men kigger bare uforstående på mig når jeg bringer emnet op til diskussion og virker temmelig upåvirket af sin gerning.

Så vidt jeg kan spotte , har Bertil ikke skyggen af angre overfor Fru Nielsen som måtte nøjes med rugbrød til aftensmad.

Men jeg ved , at hun elsker ham alligevel og lur mig ...

Hun vil fortsætte med at stille bøffer på bordet og så smutte på toilettet i laaaaaang tid smiley

For selvfølgelig må hunden ikke gå på køkkenbordet , men det kan Fru Nielsen jo ikke se fra toilettet , vel ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man må ikke stjæle fra gamle
Kommentér på:
Man må ikke stjæle fra gamle

Annonce