{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Køb af Fransk Bulldog {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har et stort ønske om at købe en fransk bulldog her til sommer. Elsker størelsen på dem, og deres dejlige temprement. Er der nogen af jer der har gode råd til hvad vi skal kigge efter med opdretter og hvordan ved jeg med størst sikkerhed at det er en sund hund jeg får? håber i vil hjælpe. God dag til jer alle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Fransk Bulldog
  • #2   15. apr 2011 Så jeg tager ikke fejl når jeg mener det er vigtig at mødes sælger inden man bestemmer sig for købet.. der er mange der siger til at det ikke er nødvendigt for man kan jo se om en hvalp er gald. i min verden er alle hvalpe glade når man sætter sig ned til og vil kæle med dem.

  • #3   15. apr 2011 Tjek det der hedder hundeweb der kan i se hvad de forskellige franske er tjekket for, og tag på nogen udstilling og snak med de forskellige opdrætter og se på alle de smukke buller der er på disse udstillinger... Kan anbefale Bosør (staves) smiley Der kommer der virkelig mange så kan man rigtig se alle de forskellige farver og str.... Der er også en udstilling i påsken kig på bulldogklubbens hjemmeside og se hvor der er de forskellige steder i landet...

  • #4   15. apr 2011 jeps ud og besøg nogle forskelllige opdrættre... og se forældre dyrne an stil nogle krav til jer selv og hvad i forventer inden i køre ud til opdrættere..
    og jeg vil anbefale at i ikke tænker pris. men i stedet går efter den rigtige mave fornemmelse. for det er surt sparet penge til at starte med hvis man ender med en hund man troede var helt rask fordi opdrætter sagde det...


  • #6   15. apr 2011 kender i nogle opdrætter som er specilt godt eller vigtiger nogen jeg skal holde mig helt fra

Kommentér på:
Køb af Fransk Bulldog

Annonce