{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

7 uger {{forumTopicSubject}}

I dag bliver min lille Nova 7 uger.. Hun vejer nu 7.4 kg og er kun 400 gr fra at veje det hendes mor vejede da hun var 8 uger så hun skal nok blive en ordentlig basse.. Hun er ved at være rigtig dygtig til at gå i snor nu og hygger sig med at løbe rundt og lege i haven.. Desværre ligner hun hendes mor lidt for meget og gider ikke rigtig komme når man kalder.. Men hun er da en skøn lille sag alligevel..

Der er masser af nye billeder af hende på hendes profil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  7 uger
  • #1   20. apr 2011 *Fniiiiiis*
    Sunshine: Du kender ikke meget til en tm'er.... selektiv hørelse er et race-særpræg og man kan godt lære dem at komme - hvis de altså liiiiige har tid smiley


  • #2   20. apr 2011 Jeg har trænet med Tseepo hele hendes liv (eller rettere prøvet på det) Efter et år til hundetræning var vi klar til endnu et hvalpehold for hun kunne sit og dæk hvis man lokkede med en godbid.. I dag er hun 3 år og det er stort set stadig det eneste hun kan.. Hun gider simpelthen ikke.. Adskillige hundetrænere har opgivet hende fordi hun er ligeglad med hvad du tilbyder af godbidder eller legetøj..

    Jeg vil selvfølgelig lægge et kæmpe arbejde i at få overbevist Nova om at træning er sjovt og hun gider da også indenfor så der er da håb.. Men hun ligner meget sin mor


  • #3   20. apr 2011 Sunshine:
    Jeg er enig me dig i, at man stadig arbejder målrettet..... men at sige:....så kunne du i stedet vælge at se på hvor du har fejlet i træningen af tæven og så gøre det rigtigt med hvalpen." er jeg ikke enig i og det er dette jeg "fniser" af :=) For jeg vil ikke se det som at fejle - ganske enkelt *S*


  • #4   20. apr 2011 Det er lige lykkedes mig at finde ud af at den rigtige trænings godbid ikke bare er pølser men lune pølser.. Så nu er Nova noget mere samarbejdsvillig så nu håber jeg det går fremad og hun viser lidt gener fra sin far på det punkt for han er enormt samarbejdsvillig..

    Jeg vil også sig at jeg har lært af mine fejl og mine hunde er blevet bedre og bedre men lige med Tseepo der gælder det samme bare ikke.. De fleste racer kan lokkes med godbidder og hvis man lyder rigtig glad men ikke nødvendigvis en tm.. Jeg er bare lykkelig når Tseepo hører bare lidt efter smiley


Kommentér på:
7 uger

Annonce