{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Naboens hund {{forumTopicSubject}}

Forstår ikke når man bor ud til en større vej ikke hegner haven ind...
Vores nabo har en bl. lab noget, og har ingen hegn om haven og hunden er heller ikke bundet. Vi har endnu ikke sat hegn op helt over mod dem da vi er i gang med at ordne have, så græs osv. I dag kommer hunden så blæsende gennem hækken og ned mod vejen, lige i hælene på vores kat og ejerene gør ikke noget. Jeg måtte åbne køkkenvinduet og råbe efter den for at den ikke løb ud på vejen... Senere kom den så ind igen bare for at gø af voers hunde, der ellers bare lå og nød solen, men skal da lige love for de blev sure over den stod i deres have og viste tænder og rejste børster. Og igen gør de ikke rigtig nopget, manden kaldte lige kort og jeg måtte igen ud og sende den hjem...
Nu skal jeg have sået græs på siden over mod dem så sætter jeg hegn på og så skulle den skid være slået =)
Men undre mig bare over man tør lade være at sætte hegn op. Min Fumbo blev kørt ned på vejen og måtte aflives, vores ene kat blev kørt ned og blev indlagt og klarede det og genboens berner blev for et par år siden kørt ned og måtte aflives...

Undskyld det blev så langt =) Bare en undren fra mig og ved ikke hvad jeg ellers vil med dette... =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboens hund
  • #1   25. apr 2011 Nogen hunde kan lære at holde sig på matriklen, andre ikke og der bør være hegn efter min mening... men mht. en nabo der har hund, så er det godt nok også træls når deres hund (hver gang) når den bliver lukket ud står og gø'r, jeg hysser på mine hvis de vil svare igen, så det er sjældent de gør det, ellers er det ind... naboen gør ingenting :o/

  • #2   25. apr 2011 Det problem har vi også. Samme hund motor gør næsten hver gang den er i haven uanset tidspunkt, dog har de børn så det sker aldrig efter kl 22 men gerne kl 7 en søndag morgen... Og den anden nabo vi har har en schæfer og de to får også bare lov at stå og galpe af hinanden altid, Jeg plejer at kalde mine ind gider ikke selv høre på det og ved jeg har racer med gøende tendenser så de kommer ind =)

  • #3   25. apr 2011 Har det på samme måde plus vi ved at dem lige ovre på den anden side af vejen holder meget af at sidde udenfor om sommeren, så er der ikke noget værre end hunde der gø'r.... der er også en schæfer lignende hund i nærheden, den gø'r også en del og børnene derfra larmer meget... godt nok bor vi på landet, men derfor kan man jo godt vise respekt for andre :o)
    Tit og ofte er det jo fordi hunden ikke bliver aktiveret overhovedet eller nok at den står og gø'r :o/


  • #4   25. apr 2011 Ja lige præcis. Vi bor også på landet og ved mange ikke rigtig går med hundene så de kommer kun i haven. Syntes også selv det er træls når de bare motorgør i haven og man prøver at nyden sin egen have - ejne hunde eller ej =)

  • #5   25. apr 2011 Helt enig, rart med ro engang imellem hvor man kun kan høre naturens fugleliv ;o) Vores er godt nok en del i haven, men vi hjerne aktivere dem også en del, leger med den, de leger med hinanden, man snakker til dem osv. ;o) I morgen skal vi hente nogen agility ting købt herinde som skal afprøves, håber det vil "fange" dem, det er ret så spændende synes vi :o)

  • #6   25. apr 2011 lege med den=dem ;o) slåfejl hehe puha har også været en lang dag, vi sluttede af med at lave snobrød i en 1½-2 timer, så hygsomt ;o)

  • #7   26. apr 2011 Jeg ved ikke om jeg misforstår :o)

    Men brokker du dig over at naboen ikke har hegn oppe, når i heller ikke selv har overalt?


Kommentér på:
Naboens hund

Annonce