{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Dumme Lopper ! {{forumTopicSubject}}

jeg er godt nok ved at være træt af Lopper............ Det nu en af ulemperne ved at være flyttet på landet........
De små bæster eller lad mig sige det lille bæst til Minni render jo stor set alle steder og nu er det anden gang han har fået lopper.... Ja de der små brune eller halv sorte små sataner der kripler rundt i hans lange pels.....

Nå men stakkels Minni er blevet så godt som loppe fri igen eller mængden af de ubudne gæster er sat ned efter behandling i går.......... Men Minni bæstet er ikke tilfreds med mig mere, for han har været i bad igen.......

Ja enten er det dumme moar eller dumme lopper smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme Lopper !
  • #1   24. aug 2011 Jeg hader lopper, mine katte har lopper pt og vi døjer virkelig med at komme af med dem, de har fået frontline m 14 dages mellemrum og det rum de pt ophelder sig i bliver sprøjtet og støvsuget inklusiv jeg har fjernet alle tæpper så de nu ligger i deres papkasser...GRRR jeg kæmmer og kæmmer, godt nog fandt jeg kun to lopper på den ene kat idag og 0 på den anden men nu det altså to uger hvor jeg stadig kæmper...

    Lorte lopper...!

    (der er udekatte men fyrummet de plejer at bo i er ved at blive lavet om)


  • #2   24. aug 2011 hmm stavefejl er gratis..
    Heldigvis har mine hunde så kort og hvid pels at lopperne ikke gider opholde sig på dem:-)


Kommentér på:
Dumme Lopper !

Annonce