{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Hvalpe i glasbure... {{forumTopicSubject}}

Puhaa så kom jeg hjem fra min første solferie, turen gik til spanien og jeg havde glædet mig vildt, for som sagt det var min første rigtige ferie. Glad ser jeg en mega dyrehandel som jeg bare må ind i, hvem ved det kan være man ser noget genialt til dyrerne derhjemme... men i butikken er der glasbure med hvalpe i... der er savsmuld på gulvet, en skål med vand og mad, og en plastik kurv. MIT HJERTE BEGYNDT STRAKS AT HAMRE FOR FUCK NOGET SVINERI !!!
i to af burerne gik de flere men ellers var de 1 og 1, små hvalpe, uden legetøj eller nogen anden form for aktivering, hva er det for et liv at tilbyde små hvalpe.
Jeg fik lov til at holde en lille fransk bulldog hvalp, og det mindede slet ikke om en hvalp, den var så trist og lå bare i mine arme...
jeg havde købt den og taget gladelig overtræk hvis min kæreste ikke var så stærkt imod det...
Jeg er godt klar over at det ikke er klogt at købe for hunde i udlandet da de kan være syge men hvorfor skal de lide dernede hvor folk ikke sætter deres dyr så højt som vi gør her i DK, jeg blev glad om hjertet da jeg tænke på hundegalleri, hvor folk spørg om de mindste ting, men det viser jo bare at de virkelig bekymrer sig om deres dyr!!! smiley
Ligeledes var der killinger i glasbur, de lå allesammen i kattebanken, der havde været benyttet flere gange, vand skålen var tom og de to mad skåle var tomme og der var indtørrede rester af dåsemad... ingen legetøj eller noget selvom hele forretningen mugnede af det...
Hvordan kan folk gøre sådan mod de stakkels dyr der er afhængig af os mennesker ???

Puhaa det lettede at komme af med alt det her...
Tror bare jeg for fremtiden holder ferie i DK, hvor hjemløs katte og hunde ikke strejfer så meget rundt som i udlandet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe i glasbure...
Kommentér på:
Hvalpe i glasbure...

Annonce