{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

M. I
M. I
Tilmeldt:
30. aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.021

Mental aktivering {{forumTopicSubject}}

At få hunden til at bruge de små grå er bare guld værd en dag som i dag, hvor det blæser sådan. Lia har kravlet rundt på væggene i formiddags, men 15 minutters hjernearbejde og nu ligger hun og snuer som om vi havde været ude i 2 timer. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mental aktivering
  • #1   27. nov 2011 hi hi hvor skønt.
    calle har haft sin aktiverings bold med sin morgenmad i, han ligger med fire stænger i vejret nu


  • #2   27. nov 2011 Det er også bare usselt uden lige her; og vi bor ved vandet og kan love dig for at det er spændende på en så blæsende dag ; )

    Kaoz blev lukket ud - og han rendte hurtigt om og tissede, så tilbage til sofaen *GG*
    - Hvis han vil ud og gå, så strækker han sig og bliver stående i gården når han bliver lukket ud..

    Jeg tror at Kaoz holder feriesøndag.. Var på ikke mindre end 3 ture i møgvejr igår, han har vist bestemt sig for en dag på sofaen... Og jeg har ingen indvendinger, jeg skal nemlig bage julekager haha ; )


  • #3   27. nov 2011 Det lyder rigtig hyggeligt med sovende hunde og julekager. Jeg burde også bage, men må indrømme at jeg er for doven. smiley

  • #4   27. nov 2011 ja skønt med doven hund i dette vejr, jeg har været lidt aktiv idag, men gider ikke mere og slet ikke det her blæse vejr

  • #5   27. nov 2011 Han er bare en fornuftig hundehvalp; han ved godt at det ikke er til at lette ben i stiv kuling og regn.. Meget smartere at ligge og fede den, så får man nok en klejne og et klap på hovedet ; )

  • #6   27. nov 2011 uha ja det ulempen ved en hanhund der letter ben i vindretningen, det kan gå galt

  • #7   27. nov 2011 *LOL* Også sidder jeg lige og ser en hanhund der tisser og blvier taget af vinden.

  • #8   27. nov 2011 hi hi der er nok nogle hanhunde som ryger i bad idag pga uheld i vindretningen

  • #9   27. nov 2011 Hehehe...tis og vindretning er noget jeg overhovedet aldrig har spekuleret på som tæveejer, men jeg kan godt se at det kan være et problem. Prøver i at få vendt hunden inden han tisser, eller håber I bare på det bedste?

    Lia har hentet ting til mig, lagt sokker i vasketøjskurven og leget med aktivitetslegetøj fra Karli (for nemt, men hun synes stadigvæk det er sjovt)...og så har vi lige været ude at vende igen fordi manden synes han ville vække hele bundtet af en eller anden grund, men nu står hun ude i køkkenet og er ved at "hjælpe" ham med at lave panna cotta. smiley


  • #10   27. nov 2011 Nå... Jeg trækker min dovne hund tilbage... Har lige været på tur alligevel *GG*

    Skulle lige ud med skraldespanden, Kaoz ser solen har en enkelt stråle og SÅ er det lige vejr til strandtur jo ; )

    Han lettede ben, og vendte sig faktisk selv så han hverken væltede eller tissede på sig selv *stolt stolt*

    Men turen tog kun 20 min, jeg havde nemlig ikke givet drengen dækken på, og uden underuld er det slet ikke morsomt at gå særlig langt her i vejret *GGG*


  • #11   27. nov 2011 Haha, så snart vi træder ud ad døren spæner Vega ned i haven, tisser med lynets hast og spæner ind igen - hun har vist ikke lyst til at være ude smiley

  • #12   27. nov 2011 vi har været ude og flyve en tur, lige inden solen gik ned, sidder lige og læser nyheder og kan læse mig frem til at det rimeligt heftigt vejr i nordjylland lige nu.

Kommentér på:
Mental aktivering

Annonce