{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Nå, der røg fødselsdagsgaven.. {{forumTopicSubject}}

Som nogen (måske?) erindrer, fik vores lille møgøre til etårige Atsue for fjorten dage siden hældt superlim udover sin eneforpote, da vi ikke var hjemme. Hun havde åbnet en dør (som nu har krog på!).
Efter ihærdige forsøg på at fjerne det selv, måtte vi til dyrlægen en søndag eftermiddag, hun måtte bedøves, pelsen rives af et sted på højre forpote, og poten forbindes og vi fik salve med hjem.
Nu har vi fået regningen. Og lad mig bare sige, den fødselsdagsgave hun skulle have haft på søndag? Den er lige annuleret smiley
1926 kr.... PRES... Bare fordi køteren skulle lege med superlim, møgøre...
Så jeg har forklaret hende at hun til sin fødselsdag må nøjes med ekstra guf og en sang - gaven er sparet væk!
Åh ja, de glæder der følger med en teenager (PS - de to andre var aldrig sådan som teenagere!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nå, der røg fødselsdagsgaven..
  • #1   16. maj 2012 CA - præciiis. Hun prøver i den grad grænser af for tiden, så selv hendes hundemor er begyndt at sige at NU er det nok. Hun er selvfølgelig ligeglad. Møgøre smiley
    Havde det nu bare været som hun var kommet til skade, men næææh nej. "Det er første gang jeg har set det," sagde dyrlægen, lettere smilende! da vi trådte ind. For som han sagde, det var ikke farligt hvis hun havde ædt det. Men gid det var så vel, det er jo let at æde det.. Men ud over poten? Det skal det da selvfølgelig!!

    Havde du sygeforsikring? For det har jeg ikke smiley


  • #3   17. maj 2012 "Guffer er også det bedste" er det ikke sådan en hund nok ville sige ;o) Tillykke med Atsue :o)

    CA, ja hun er en sød lille spirevip lige indtil hun er i armene på en, så er hun godt nok rolig det lille pus ;o)


  • #4   17. maj 2012 Atsue siger mange tak for jeres hilsner... hun har netop revet en gren af et træ i haven (gren er så meget sagt den er 3 meter lang)... og den suser hun rundt med ude i haven, hvor der også er gravet nylige huller rundt om flagstangen. Møgøre.

    Og vi ved strengt taget ikke, om hun har ædt det, for det nægtede hun at fortælle, da vi kom hjem smiley

    CA - uha uha, ja så var det en dyr omgang. Og din lille poms lyder som en mundfuld, men har de ikke en noget mere håndterbar størrelse end mine? smiley


  • #5   17. maj 2012 Ååååhh lille pus smiley
    Hun har da bare hygget sig!
    Og stakkel der nu ikke får nogen gave fordi hun skulle til doktor :-)))

    Men så dyrt synes jeg nu ikke det var.

    Alba var indlagt sidste år i oktober fra kl. 11-02 ca og fik lavet nogle prøver på diverse ting.
    Der blev jeg 11.880 kr. Fattigere :-(.


Kommentér på:
Nå, der røg fødselsdagsgaven..

Annonce