{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Hvilket foder bruger i? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fodret med roayal canin mini starters som hvalpe foder, da den blev syv måneder sagde dyrlægen den kunne spise voksen foder, da den ikke havde vokset i længe og den spiser alt så får den ikke skulle få så mange kalorier.
Jeg fodre nu med royal canin til racen chihuahua og hun elsker det, men hun er altid sulten og hun kan støvsuge alt hvad der minder om mad og alt hvad den findet ved hestene.
Folk spørger altid om jeg ikke fodre min hund fordi den nærmest angriber maden hvis nogle taber noget på gulvet plus den altid som det første går i andres hundes mad når vi på besøg.

Kan man gøre noget ved deres madglad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder bruger i?
  • #2   4. jul 2012 du vil få det nemt til hundetræning. den vil gøre alt for dig.

  • #3   4. jul 2012 Den er super dygtig til at søge og hopper gerne i en balje vand for en pølse ingen tvivl om det. Nu er det sådan den ikke må være i vores køkken hvilket gør det nemt med vores mad og dens mad.
    Så har jeg tænkt om den bare spiser hundemadet hos mine veninder for at vise den anden hund at den ligesom styre. Den vejer trodsalt to kg og den skræmmer gerne mine svigerforældres labrador væk fra maden, men kun i vant omgivelser - den tager ikke i mod foder hvor der fremmede hunde til hundetræning eller i skoven. Hvilket undre mig?


  • #4   4. jul 2012 Ikke på mit træningshold vor jeg går med min hvalp...Der er godbidder no go.

  • #5   4. jul 2012 En SÅ madglad Chihuahua, dét er sjældent set smiley
    NYD DET! Rigtig mange har omvendte problem.. Hehe!
    Brug maden som godbidder og aktivering - Bland tørfoderet med fx lidt makrel, og kom det i en koklov, derefter i fryseren - og wupti, aktivering til et par timer smiley
    Tørfoderet i fx en Leo Genius, så er der igen aktivering i noget tid..

    Men når det er sagt, fodre vi med WolfsBlut herhjemme.


  • #6   5. jul 2012 Jeg er også glad for det tænker bare om hun er sulten, om hun ikke får det hun har brug for eller om det bare fordi der mad. For hum kan fint have sin madskål et par timer før den er tom. Hun får de 60 gram der står bag på pakken, hun får de dage vi træner lidt mindre pga godbidder. Hendes vægt er som den skal være.

  • #7   5. jul 2012 Man kan ikke altid regne med det der står bagpå pakken - Så du kan da prøve at øge mængden lidt og se om hun ændre mad-adfær.
    Og så kan du fx fodre hende 3 gange dagligt, fx 25 gram pr. måltid - og samtidig vælge fedtfattige godbidder til træningen.
    Vær dog obs på, at maven ikke pludselig vokser.. *GG*


  • #8   5. jul 2012 Ja det kunne jeg prøve, det lidt svært det med mad for hun er meget aktiv til daglig, men det jo svært at vide den mængde foder de har skrevet bagpå pakken i forhold til aktivitet.

  • #9   5. jul 2012 Hvis hun er meget aktiv, skal hun også have mere end det der står på pakken smiley

  • #10   5. jul 2012 Hun får de aktive dage cirka ti gram mere end på posen, og de dage hvor vi er normal aktiv eller hvad man skal sige får hun som posen siger

Kommentér på:
Hvilket foder bruger i?

Annonce