{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

Hundefoder på nettet til kræsen hund {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at der er 1.646.95857 indlæg omkring det her - men jeg kan godt nok ikke finde ud af at søge i emner i det nye system her. (Ja, kald bare dum) *G*

Hvor kan man købe hundefoder på nettet, som bliver leveret og hvor man måske kunne spare nogle penge?

Jeg har fået anbefalet Zooplus.de - kan man forvente at få sine varer fra denne side af? Nogle erfaringer?

Derudover så vil jeg gerne skifte hundefoder, er der nogle der kan anbefale noget til en kræsen hund som IKKE er barf? (har ikke fryseplads) Jeg synes efterhånden jeg har prøvet mange mærker; Bioplan, Ekunuba, Hills, Arion, Pedigree og alt det andet billige fis fra supermarkeder, Wolfsblut, Acana og der er sikker flere mærker som jeg ikke lige kan huske. :-))

På forhånd tak for svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundefoder på nettet til kræsen hund
  • #1   18. sep 2012 Jeg har altid fået mine vare fra zooplus.de og kan godt li' at handle der.. Synes varene kommer hurtigt i betragtning af at de skal fra tyskland..

    Jeg kan ikke hjælpe dig med foder, andet end at sige jeg bruger Lupo Sensitve til min kræsne dame.. Ved godt det er et allergivenligt produkt og min hund ikke har allergi, men hun spiser det gladeligt og fungere på det smiley


  • #2   18. sep 2012 Zooplus.de har jeg kun gode erfaringer med, de har leveret inden for tre hverdage når jeg har bestilt.

    Jeg har også en kræsen hund og her bruger vi wolfsblut købt på tysk side healthyfood24.com


  • #3   18. sep 2012 Der er også den engelske zooplus.co.uk men zooplus er et rigtigt godt sted at handle - der er altid en god service og mange penge at spare. Mht. Foder er det svært at sige, hvad du skal købe. Du må prøve dig lidt frem indtil du finder noget godt. Eller du kan prøve med lidt fiskeolie som jo også giver en lækker pels. Czako er også en kræsenpindcog har prøvet meget foder. Pt er han på Nutrivet.

  • #7   18. sep 2012 Du skal sætte * foran og efter dine søgeord. Så søgere den bredere.

    Taste of the Wild røger deres kød, så det smager bedre for kræsne hunde,


  • #9   19. sep 2012 Tak for alle svarene. Kingsmoor har vi også prøvet, det faldt heller ikke i god jord. Men vi må se om vi ikke kan finde noget smiley

  • #11   20. sep 2012 Som jeg skrev i mit første indlæg, så har jeg ikke en særlig stor fryser - så der ville ikke være plads til særlig meget barf - desværre.

Kommentér på:
Hundefoder på nettet til kræsen hund

Annonce