{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Hvad skal vi dog bruge politiet til... {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke om der er nogen der kan huske mit indlæg for et stk tid siden om nogle hunde jeg ikke syntes så ud til at blive behandlet ordentligt, nu er det så kommet så langt ud at jeg faktisk syntes de bliver regulært misrøgtet!!!

Sagen er som følger: i vinters gik en hvid hyrdehund/hvid schæfer og en rottweiler lign. hund, bundet i snor, uden mulighed for at gå i læ nogen steder, i sne og regn. Jeg holder selvfølgelig øje med dem, men vil ikke råbe vagt i gevær, før jeg er 100% sikker i min sag.

Nu har det jo som bekendt været MEGET varmt og solrigt det sidste lange stykke tid, og den rottweiler lign. hund går nu i en interimistisk hundegård, MIDT i haven, uden mulighed for at gå i skygge!!


Ikke nok med det så er hunden gudhjælpeme og blevet skind og ben, man kan tydeligt se hofterne på den sølle hund og man kan spille på ribbenene!! Hunden går med hvertfald én hvalp, men uanset om den så havde 15 hvalpe vil jeg ikke kunne forsvare at en hund var SÅ tynd!!

Ja, jeg ringer simpelthen til politiet og anmelder folkene for misrøgt i onsdags... Holder dog stadig øje med huset og hundene... Vi kører forbi der ca. hver dag.

Idag kørte vi så forbi igen, fordi min bror på 16 kom næsten grædefærdig over til mig igår og fortalte at hvis hunden ikke stod op ville han tro den var død!!

Morten ringer så til politiet for at høre hvor langt de er kommet med sagen. De påstår at de IKKE har modtaget nogen anmeldelse på mit personnr.!!! Morten er så hurtig og siger at han så gerne vil anmelde dem og får det ordnet, så de siger at de vil sende en vogn derud.

Min veninde ringede og anmeldte dem i fredags, heller intet var der åbenbart sket!!

Nu er det så jeg kommer til det som overskriften handler om: hvad skal vi dog bruge politiet til?? De gør jo intet!! Vil de have at vi skrider til selvtægt og stjæler hundene fra haven?? Vil de have der skal ligge et vist antal kadavere ved siden af hundene?? Vil de have at hundene ikke kan nå at redes, før det er for sent??

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg ellers kan gøre for de stakkels hunde, jeg kan hvertfald ikke bære at blive ved med at se så tynd en hund gå rundt i stegene hede, med en lille skål vand at slukke tørsten i...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal vi dog bruge politiet til...
Kommentér på:
Hvad skal vi dog bruge politiet til...

Annonce