{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlandsophold
  • #1   15. apr 2013 Sådan noget skal mange tænke på før man for sig et dyr.. Det hele kommer an på længden.. Men det vil være rigtig meget synd hvis du for den passet i længere tid synes jeg.. så bliver det dens nye hjem og så kommer du igen og så skal det være dens nye hjem og så bliver den snot forvirret..

    Dyret er dit ansvar nu som man pådrog sig dengang man købte det og må stå ved det indtil dens dages ende..

    Hvis du absolut skal rejse i længere tid, så få den omplaceret


  • #2   15. apr 2013 Det kommer vel an på, hvor lang tid du påtænker dig at rejse?

    Personligt synes jeg ikke, at man skal rejse fra sin hund i flere månedet (?)


  • #3   15. apr 2013 Nej har også altid haft det sådan.. Har bare muligheden nu og tænker at det måske ville være værd at tage chancen.. Det ville nok være 1-2 måneder.. Det ville måske være muligt at få hende passet ved familie en del af tiden. Nu ved jeg også at folk nogle gange sætter deres hund i pension i 1-2 måneder - så ville høre om nogen havde erfaring med det at være væk så længe og hvordan tager hunden det...

  • #4   15. apr 2013 1 måned ville nok være ok, det er svarende til en lang ferie for mange, men 2 så synes jeg den begynder at blive lidt kriminel..



  • #5   15. apr 2013 Nu arbejder jeg i en pension - og nej, folk sætter ikke deres hunde i pension pga ferie.
    Vi har haft en, som var der i cirka en måned, men det var fordi ejer var alvorligt syg!

    Jeg synes det er lang tid at rejse fra ens hund.
    Men hvis du vil, så få nogle til at bo hjemme ved dig, så er den i vante omgivelser


  • #6   15. apr 2013 Var i mellem America for nogle år siden da jeg havde min gamle hund. Var væk i 5 uger og han var hos min veninde imens.en veninde ham var blevet passet hos før. Han havde det godt imens og jeg fik jævnligt tilsendt billeder, men han blev heldigvis glad da jeg kom hjem igen smiley

  • #7   15. apr 2013 Ja en måneds tid maks, og så få en til at bo hjemme hos dig, det ville være optimalt smiley

  • #9   15. apr 2013 Monica: Arbejder selv i pension, hvor jeg flere gange har passet hunde over længere tid.
    Julie, det lyder også meget optimalt.. smiley

    Helt sikkert, men hun elsker nu også at være ved familie, så hun også kan være sammen med andre hunde..


  • #10   15. apr 2013 Altså. Jeg påtænker at rejse 3 mdr. Men bor med min kæreste, så han ville jo bare ha dem.

    Mister lidt modet nu, hvor de fleste siger det er for lang tid smiley


  • #12   15. apr 2013 Ja hvis du bor med din kæreste og han tager dem ser jeg heller ikke noget problem

  • #14   15. apr 2013 Jeg kender en som har to hunde og en kat, som hun går rigtig meget op i! Her for et år siden tog hun til USA i forbindelse med uddannelse i et halvt år ca. (5 måneder), der blev hendes dyr passet og ingen problemer, da hun kom hjem flyttede de hjem til hende igen.
    Man kan så sige at de tre jo havde hinanden, men ærlig talt tror jeg ikke det er videre forvirrende for en gennemsnits hund med normal psyke. Hvis dem, der passer den, er kendte ansigter tror jeg ikke der er de store problemer.


  • #15   15. apr 2013 ej 2 måneder kan man da snildt rejse væk.. Hvis hunden er rimlig stabil i temperamentet så er det da nada problem.
    Jeg ville gøre det uden betænkeligheder.
    Hunden har altså ikke følelser! (eller det mener jeg ikke) Får hunden opfyldt sine basale behov så klarer den det nok smiley Jeg ville nok synes det var træls fordi det er røvdyrt at have dem i pension. Men har så en masse familie der gerne vil passe mine.. smiley


  • #17   15. apr 2013 Go go go. 2 måneder er ikke meget.
    Bare den bliver passet privat synes jeg det er okay.
    Pension synes jeg dog vil være synd, da den så vil få meget begrænset menneskelig kontakt og aktivering i den tid - ingen af mine ville kunne håndtere så lidt aktivering som pensioner tilbyder, men nu ved jeg ikke hvilken hund du har.
    Men personligt ville keg få den passet hos en jeg stolede på i alle henseender.


Kommentér på:
Udlandsophold

Annonce