{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

underlige vaner {{forumTopicSubject}}

Min hund har simpelthen den underligste vane, når vi er på stranden. Han elsker at være i vandet, men ikke så meget for at svømme, mere for de sjove ting han kan finde i det. Der hvor vi ofte er på stranden er der fyldt med sten. Så går Buller rundt ude i vandet, dykker ned efter en sten, tager den i munden og løber så op med den på stranden, og sådan fortsætter han. Oftest er det kæmpe store sten vi snakker om, som han også må grave fri med poterne, før han kan få dem op. (Tvivler i øvrigt på det er særlig sundt for hans tænder, men det er heldigvis ikke så tit vi er på stranden, selv om han nyder det)
Hvad har jeres hunde af sjove og underlige vaner? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  underlige vaner
  • #1   10. jun 2013 Tænderne har bestemt ikke godt af hans vane, men det er du jo selv klar over smiley

    På stranden dykker Kaoz efter krabber... som han så spiser smiley

    Han har 1000 vaner, de fleste har jeg selv indlært, men nogle har han selv opfundet smiley


  • #2   10. jun 2013 Lia er ikke vandhund, men alting bliver straks 10 gange mere mystisk når det ligger i vandet, så hun kan godt bruge lang tid i vandkanten på at undersøge en gren, eller et blad... sidste søndag præsterede hun at hive en hel grillpølse op fra søen. smiley

  • #3   10. jun 2013 Nina - ja, jeg ved det godt, men det er sjældent vi er på stranden, og alternativet er jeg skal have ham i snor, hvilket er tæt på umuligt smiley eller også skal jeg rende rundt efter ham hele tiden med et nej smiley

    Mmh, hvor lækkert med en lille snack smiley Tror Buller ville være skrækslagen, hvis han fandt en krabbe smiley Han prøvede en gang at samle en vandmand op, men det fandt han hurtigt ud af ikke var særlig nemt smiley

    M. l - Haha, hvor smart er det ikke også lige, når man sådan finder snacks i vandet smiley Så kan jeg godt forstå alt er meget mere spændende i vand smiley


  • #5   10. jun 2013 Min Kvik har lige pt fået den underlige ide at alt fra badeværelset skal slæbes ud på altanen. Toiletbørste, shampoo flasker, håndlæder osv. Han bider ikke i noget, han lægger det bare derud også går han igen smiley Ved ikke lige hvad det skal til for smiley

  • #6   10. jun 2013 eeeej Julie hvor er du heldig smiley
    Lobo slæbte også i en periode alt godt fra toiletterne ind i stuen og lagde det.
    Og vi har to toiletter så der var masser af ting at slæbe ud. smiley
    Det er han heldigvis holdt op med.

    Lobo tror jeg ikke rigtig har nogle vaner.
    Eller jo men de fleste er indlærte.
    Jo, hvis han endelig tager noget han ikke må som fx en sko så er det altid mine ting og ikke mandens. Det er kun moars ting der er gode nok smiley

    Cody han ligger sig ikke til rette i sengen før mor har lagt sig til rette.
    Han skal jo ligge i mine arme smiley

    Ved ikke helt om det gælder som vaner.


  • #7   10. jun 2013 Sjove vaner smiley Når Silja tænker eller bliver forvirret, så står hun og rynker brynene, og klør sig på maven med det venstre bagben mens hun står op smiley

  • #8   10. jun 2013 Meget heldig smiley Ved ikke om det en hentydning til at han synes hans mor lugter, hihi smiley

  • #9   10. jun 2013 Det kunne være smiley

  • #10   10. jun 2013 Tucker starter hver dag, med en tur i sengen hvor han kaster sig rundt, ruller, gnubber, nyser og knurrer løs smiley

  • #12   10. jun 2013 Sally har fundet ud af, når hun vil have gang i gaden, skal hun bare tage noget jord fr køkkenhaven og begynde at æde, så kommer en af os og så går den vilde jagt, frem og tilbage haven rundt:-) skøre tøs.....vi ender altid i latterbrøl, så det er jo nok en vane, der er kommet for at blive

  • #13   10. jun 2013 Maggie stjæler mine sko og hiver indlæggene ud. Resten af skoen ødelægger hun ikke, så jeg har en masse sko - uden indlæg smiley
    Så elsker hun at ligge hovedet ovenpå/ imellem vores ben, også skal der ellers nusses smiley
    Så siger hun altid tak for mad. Når hun har spist kommer hun ligeså glad og salig hen og skal nusses på hovedet..
    I leg har hun fået den ide at smide sit pivben foran sig, så er det meningen man skal træde på det, også ligger hun sin pote ovenpå ens fod... smiley


  • #14   10. jun 2013 Min hund Bertil kommer også og siger tak for mad og så skal han bankes og gnubbes på ryggen til han har bøvset og så går han igen smiley

  • #15   10. jun 2013 Haha christine f - de er så charmerende smiley

  • #16   11. jun 2013 Sasha har en sjov ide om at hvis vi f.eks er i skoven og der ligger en pind på stien så skal den gerne lige flyttes ind til siden smiley

    Eller ved søen så stikker hun hovedet i for at fange de forskellige planter hun lige kan nå for at ligge dem på kanten - underlige ideer ! smiley


Kommentér på:
underlige vaner

Annonce