{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Når hunden klør . {{forumTopicSubject}}

Lucky begyndte at klø sig for omkring en Uges tid siden , han fik loppe middel i fredags men har indtil nu ikke haft nogen virkning smiley Han får loxicom smertestillende hvilket han har fået en månedes tid , jeg tænker om det kan være det som forårsager det ? det kan vel ødelægge leveren og derved kan han begynde at klø ? .. jeg skal ned til dyrlægen i morgen med ham , og så må jeg se hvad de siger , og evt få taget en blodprøve for at se om talende er ok ..

Han har kløet en lille smule hul ved maven og haleroden , jeg har renset det og det heler fint , men det hjælper jo ikke så meget når kløen forsætter..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden klør .
  • #1   4. aug 2013 Hej Hej søde... tænker om det kan være hans foder, loppe allergi, måske lidt eksem fra lopper....

  • #2   4. aug 2013 Han fik loppe behandling i fredags og der er ingen bedring smiley

  • #3   4. aug 2013 hvis han har loppeallergi og kløen ER startet og han HAR fået sår, så vil det fortsat klø i og med der er sår

    men du skriver ikke han har lopeallergi?

    er der noget i omgivelserne der er forandret? lige vaske hans sengetøj, fået noget nyt i huset? skiftet foder?

    eller har du ham mistænkt for lopeallergi?



  • #4   4. aug 2013 Hunden har aldrig før haft lopper men passede en hund og kat der havde , og efter vi har været der er han begyndt at klø , jeg har kæmmet ham i flere timer uden at finde lopper , jeg ville være på den sikre side og starte med loppe middel.

    Han er for en månedes tid siden skriftet over til hill´s J/D foder .

    Der er ingenting at se på hans hud , andre end de steder han er gået amok , der er lidt gulligt skorpe men efter jeg har renset det 1 gang er det væk dagen efter , ved halen er han en smule rød men der klør han sig også mest . sårende er mini


  • #5   4. aug 2013 Hmm men tænker hvis han er overfølsom overfor de små kravl vil dertil oxo gå noget tid inden det holder op med at klø også selv om der ingen dyr er på ham

  • #6   4. aug 2013 ja det kan godt ske , men jeg tror nu gerne jeg vil have taget en blodprøve for lige at få ham tjekket

  • #7   4. aug 2013 Det kan jeg godt forstå

  • #8   4. aug 2013 men det positive er så at hvis han har loppeallergi så kan jeg se du må have holdt ham succesfuld loppefri i 6 år, og så skulle det være muligt at gøre igen smiley

    men dermed ikke sat der ikke kan være andet, det er bare usædvanligt at udvikle en allergi som 6 årig, men ikke usandsynligt at han kan have lopeallergi men uden symptomer hvis han vitterligt ikka har haft lopper smiley


  • #9   4. aug 2013 Han har for år tilbage blevet behandlet med frontline , for flåterne så han har fået en gang i mellem med lange mellemrum , men jeg har dog aldrig set ham klø sig eller andet , han har en gang før kløet sig på ryggen og der fik han også det gule skorpe men det var kun det ene sted og var væk efter jeg rensede det , jeg havde på fornemmelsen det var de dentalstiks som gjorde det , han har dog fået nogle frolic måske kan det også være dem , men burde han så ikke stoppe med at klø når det er 9 dage siden han sidst fik en .

  • #10   4. aug 2013 Selv om du behandlede ham i fredags så er lopperne jo i dit hus...

  • #11   4. aug 2013 jeg har lige bestilt Biospotix Spray og har vasket og støvsuget møbler og sengetøj ovs smiley men nej det kan godt ske det " bare er lopper "

Kommentér på:
Når hunden klør .

Annonce