{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

hund og kat {{forumTopicSubject}}

jeg har fået mig denne skønne hvalp på 6 måneder, han er vant til kat og har boet sammen med en del før jeg fik ham og der var intet problem, min kat er ikke specielt vant til hund hun kan godt snuse til dem hvis de er rolige og det er uden for. skal jeg bare lukke dem sammen?, hun har mulighed for at hoppe på bordet og andre steder højere end teenagedrengen kan/må hoppe op, selvfølgelig vil jeg være til stede..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund og kat
  • #2   1. jul 2014 Ja jeg ville bar prøve at lukke dem sammen ,når du er der og det er nemlig vigtig at katten kan komme væk Så skal de nok vende sig til hinanden smiley

  • #3   1. jul 2014 super, jeg må se om hun vil ind smiley

  • #4   1. jul 2014 puha hvor har jeg altså dårlige nerver smiley

  • #5   1. jul 2014 Jeg ville så sørge for at katten ikke kunne rende udenfor. For så kan de sagtens blive væk længe, men have et babygitter i en dør så katten har et frirum hvor hunden ikke kan komme.


  • #6   1. jul 2014 har også lukket vinduer og døre nu hvor hun er kommet ind, men det var en god ide jeg må se om jeg kan skaffe et

  • #8   2. jul 2014 Altså der jeg fik ham fra der boende han samme med 4 voksne katte og 8 små killinger og der var ingen problemer smiley

  • #10   2. jul 2014 Jeg har altid snor på hunden ved første møde, hvis katten løber er der ikke mange hunde der kan lade være med at sætte efter

  • #11   2. jul 2014 nu løber han ikke så langt væk fra mig lige pt, er meget morsyg og mortryg så han holder meget øje med hvor jeg er og går ikke længere end han kan se mig. han er vant til at få et par over næsen af katte som ikke gider ham, der hvor han kommer fra og har tit puttet og passet på mislingerne. tror bare det er mig der er en høne mor smiley men tusind tak for alle jeres respons, råd og ideer!!!

    profilbillede
  • #13   2. jul 2014 puha en grim historie, men det var jo et uheld lyder det til, ikke fordi hunden vil gøre katten ondt, men det var jo forsvar. men passer meget på og vogter meget og når han når til at være alene hjemme bliver det heller ikke sammen med katten, skal være helt 100 først. og har sørget for mange tilflugts steder til katten, så som en reol i køkkenet, spisebordet i stuen og vindueskarmene og hende egen hygge krog hvor der er borde og møbler for så han ikke kan komme ind, og en dør med hul i ud til gangen så hun kan smutte ud hvis han bliver for meget og igen rumdelere og reoler i gangen og walkin colset hvor hun kan komme væk og så under sengen også smiley

  • #15   2. jul 2014 Det er også helt okay, og ja nogle kan med dem, nogle kan ikke og nogle kan lidt. Det er meget varierende ligeså vel om katten kan med hunde, det er jo heller ikke alle der vil det. Men jeg må tage et øjeblik af gangen og så tage det i deres tempo og se hvad der sker smiley

  • #16   2. jul 2014 Helt ærlig, om hunden løber langt væk fra dig er da irrelevant! Det handler om at den ikke bør få mulighed for at løbe efter katten, heller ikke 2 m! Katten er jo faktisk et levende væsen der også har krav på omsorg! Er der noget der kan gøre mig sur er det når folk ikke tager det alvorligt, katte skal ikke jages med!
    Heller ikke 1 m og heller ikke selv om hunden "ikke gør den noget"


  • #17   2. jul 2014 har da på intet tidspunkt sagt at han får lov at løbe efter hende, slap lige af bodil! og lad være med at dømme om jeg tager det alvorligt eller ej, de har mødtes i snor i de første par gange da hun kom ind og han har ikke løbet efter hende! ro i trussen og lad være med at hakke på folk uden du ved hvad der sker hjemme hos mig.det er da ikke irrelevant, det han bliver hos mig og kommer når jeg kalder gør jo netop at han IKKE løber efter hende.
    hvad skal jeg bruge din kommentar til? du er jo på intet tidspunkt til hjælp, faktisk gør du kun én ting og har kun et formål og det må være at provokere og lave en dårlig stemning. smiley


Kommentér på:
hund og kat

Annonce