{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på loppe middel til hund og kat?
  • #1   15. jul 2011 Jeg gav min kat Frontline til små hunde uden problemer. Han har også en enkelt gang fået Advantage til små hunde - også uden problemer. Han vejer det samme som mine hunde, så det passede fint sammen.

    Dog er Bayvantic ikke noget der skal bruges hverken til hund eller kat, når man har kat i hjemmet smiley


  • #2   15. jul 2011 Susanne * med møghund og vildkatte *: Det ved jeg godt (:

    Det var om der skete noget hvis hunden for katte loppemiddel.


  • #3   15. jul 2011 der er en grund til at man har lavet specialt til katte og til hunde og må aldrig give det til et forkert dyr eller for den sags skyld vægt.
    jeg har arbejdet på en dyreklinik og glemmer aldrig at en dame havde givet sin hvalp en loppekur, men loppekuren var til en stor hund vægtmæssigt, så hvalpen døde .-(


  • #4   15. jul 2011 Dyrlægen, hvor jeg købte Advantage, sagde at så længe hunden og katten vejede det samme - så var det fint nok at give dem det samme. Det indeholder det samme - det handler bare om vægten smiley



  • #6   15. jul 2011
    Susanne * med møghund og vildkatte *: Så hvis det er Advantage til katte, må hunden så godt få det?


  • #7   15. jul 2011 Her køber jeg en stor Frontline combi og deler det op til hunden og katten. (Og selvfølgelig har min dyrlæge sagt okay til det, så de får rigtig dosis)

Kommentér på:
Forskel på loppe middel til hund og kat?

Annonce