{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er jeres holdning
  • #1   7. jan 2015 Der skal stå Jeg har klart min holdning

  • #2   7. jan 2015 Min holdning er at det skal han da bare blande sig udenom, han kan jo følge det han vil og lade andet være ...

  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #3   7. jan 2015 enig med Hanne M

  • #4   7. jan 2015 Den får vel først for meget taletid, på det tidspunkt den tager tiden fra mere relevante ting. Hvad der er mere relevant bliver vi jo nok aldrig enige om.

    Men synes det er rigtigt fint at budskabet om Nova blev spredt til mange.


  • #5   7. jan 2015 Jeg kan da lige fortælle, at de 2 mænd i vidioen, ikke er særlig populære på FB

  • #7   7. jan 2015 Isabelle Det du skriver med at 1 pædagog står alene med fx 15 børn Det også bare så dårligt
    Men min mening ang .denne her vidio ,er at de to mænd er nogle botnakker
    Der er så mange i DK som har kæledyr, og som jeg tror på, at hvis der kunne komme noget dækning via medierne ved efterlysninger ,af vores dyr som forsvinder ville kunne gøre en stor forskel Det er jo ikke alle der er på FB .
    Jeg er at den holdning, at de lige så godt kan efterlyse dyr som forsvinder som mennesker der forsvinder
    Denne vidio viser også hvor gode mennesker er til ,at hjælpe hinanden ved efterlysninger af dyr Jeg syntes det er flot, at der har været så mange som har brugt tid på, at finde Nova Og ja, så mangler vi bare at få de sidste hunde hjem


Kommentér på:
Hvad er jeres holdning

Annonce