{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er jeres mening?
  • #1   4. mar 2015 Tjah. Synes altid det er svært at vurdere og især når det blot er ud fra en video og man ikke kender hunden.

    Kan man med sikkerhed vide om hunden har det fint med det liv den har? Det må ejer selv næsten være den bedste til at kunne svare på. Den bliver da sikkert nok aktiveret mere end så mange andre hunde smiley


  • #3   4. mar 2015 Den er lam i bagkroppen, og så passer han den, og går med den

  • #4   4. mar 2015 Nathalie det er en hund, der er lam i bagbenene. Der er intet stødende i videoen, så du kan sagtens se den

  • #5   4. mar 2015 Jeg tror jeg havde aflivet. Men har så heller ikke overskud eller kræfter til at have en hund der skal bæres på den måde.

  • #6   4. mar 2015 Jeg synes hunden har det fint ..... den er glad .... manden er fantastisk .... og de elsker tydeligvis hinanden . smiley
    Den hund har det garanteret bedre , end så mange andre hunde ..... den bliver luftet / "går " tur... den bliver trænet ... den bliver nusset ..... Ja... den er elsket.
    Hvis hunden møder andre hunde på dens tur.... tænker den jo ikke ..." Bare det var mig , der kunne gå lige så godt som dem " ....
    Så længe hunden har det , som den har nu .... synes jeg den har et fantastisk liv ......... Hatten af for dens " FAR" .... smiley


  • #8   4. mar 2015 Jeg synes det er flot, at han bruger så stor en del af sin tid og sit liv på, at den hund skal have det godt.
    Og som der bliver skrevet, så mangler den hund vidst ikke noget.. Godt med opmærksomhed, aktivering, leg og ture. Masser af kærlighed!

    Jeg tror dog jeg har det lidt som Bumle, at jeg ville nok heller ikke selv have overskud til det, da det må være yderst krævende..

    Dyr har heldigvis ikke ondt af sig selv på samme måde som os mennesker, så jeg tror slet ikke den hund er ked af at mangle bevægelse, tror bare den nyder nuet og alt opmærksomheden.. ^_^


  • #10   4. mar 2015 Birgitta L ...... så må du se videoen igen ... og sætte lyd på .... smiley

  • #11   4. mar 2015 Jeg har det på samme måde som Signe og bumle jeg havde ikke kræfter til det. Men må virkelig give ham at han gør meget for den smiley

  • #12   4. mar 2015 Manden går en imponerende indsats, ingen tvivl om det. Men jeg ville ikke gøre det, jeg ville hellere aflive end byde en af mine hunde det liv.

Kommentér på:
Hvad er jeres mening?

Annonce