{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om dominans hos hanhunde {{forumTopicSubject}}

Efter vi har hevet hele plankeværket ned og efterhånden fået bygget halvdelen af det op igen, så har Battie fundet du af, at han kan stikke ud og skræmme livet af de hundeejere som ikke samler op på vores grund GG, han er meget svær at kalde ind, men når han så endelig fanger den, nårgh øhh er det mig du kalder på, så stopper han lige ved en busk inden indgangen og tisser - slår ikke fejl..Er det dominans eller jeg vil egentlig blæse på hvad du siger, eller kan det være et eller andet med, at han vil markere at her passer han på ??? har ikke oplevet det før, derfor spørger GG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om dominans hos hanhunde
  • #1   17. sep 2006 markering, eller måske lidt at han pisser på dig ! (altså at han ikke kommer med det samme du kalder)

  • #2   17. sep 2006 men hvor smart er det lige på en sommerfuglebusk, der står hvor ingen andre hunde kommer ind?? GG der er sgi ikke meget logik til tider i deres adfærd GG det ville da være smartere han tissede på det hegn der nu er der, så ku han også nu lidt højere GG

  • #3   17. sep 2006 hihi Annie, det er den fornemmelse jeg får, det virker enormt provokerende, men han ville nok ikke fatte hvorfor jeg skældte ud, så det gør jeg ikke - jeg roser ham når han så eennndelig kommer helt hen

  • #4   17. sep 2006 andre hunde kan jo lugte det. ja det er vigtigt, selvom man har stået og kaldt på hunden i timer, og er godt gal i sralkden, skal man rose dem,når de endelig kommer. selvom det nogle gange er svært at bevare det muntre sind, efter lang tid kaldens smil

  • #5   17. sep 2006 det typiske for Battie er, at man skal da endelig ikke have for travlt GG til hundetræning sidste efterår, når vi skulle gemme os - så sponsede de andres hund ud og ledte..Battie kom sådn dumdidejdadum, finder hende sgu nok på et tidspunkt GG

Kommentér på:
Spørgsmål om dominans hos hanhunde

Annonce