{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anti gø halsbånd
  • #1   14. jul 2015 Ja, at der er andre redskaber der er langt mere behagelige smiley I hvilken situation tænker du på?

  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #2   14. jul 2015 Funke , næe tror da heller ikke sådan et pust citrus er herligt smiley ,men nysgerrig omkring det hvis nogen har erfaring med det

  • #3   14. jul 2015 Jeg kan huske der var en der herinde, der fornylig linkede til en tekst om, hvad citrus gjorde ved hundens næse, kan bare ikke lige finde det smiley
    Kan jo selvfølgelig ikke blande mig i hvad andre folk gør, men hvis man endelig skal gøre det, så ville vand måske være en bedre idé?
    Min erfaring med det er, at du ikke løser selve problemet, men blot symptombehandler. Hvilken situation tiltænker du at bruge det i? smiley


  • #4   14. jul 2015 Jeg kommer til at tænke på dette emne:
    http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/604590-citronella_anti_goe_halsbaand


  • #5   14. jul 2015 Jeps lige præcis, Tucksen!

  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #7   14. jul 2015 Tak for jeres svar smiley ....og er så slet ikke noget jeg kunne tænke mig at bruge ...

  • #8   15. jul 2015 Min hund, Chili, havde en periode hvor at hver gang hun skulle ud i haven om aftnen gøede hun, hvilket var rigtig skidt da naboerne havde/har små børn. Så jeg købte et halsbånd der vibrerede, som hun fik på når hun skulle ud i haven om aftnen. Det virkede rigtig godt - det virkede rigtig fint faktisk, det irriterede hende når hun gøede og hun fik det af hun kom ind. Hun holdt op med at gø efter 2 uger smiley

  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #11   15. jul 2015 KCH se det lyder jo ganske uskadeligt smiley , så vil du fortælle hvad det hed , og hvor du købte det , på forhånd Tak smiley

  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #12   15. jul 2015 AT jamen så fint nok også med den præventive virkning smiley ......Ida Kristine og Figo smiley ...forstår dig godt er jo vores børn smiley , og dejligt det holdt op

  • #13   15. jul 2015 Susanne, kan simpelthen ikke huske hvor det var fra, men det var bare sådan et halsbånd med en lille kasse foran der kunne sige en lyd el. Vibrere når hun gøende - men mit beste gæt vil være maxi zoo el. Så prøv Google, der skal nok være noget der minder om smiley

  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #16   16. jul 2015 KKH tak for svaret smiley jeg googler smiley

  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #17   16. jul 2015 AT og BB smiley ... se nu aner i jo absolut intet om , hvad mit ´"problem " er , men alligevel gætter og gisner i på livet løs , og jeres konklution er så , at jeg ikke opdrager min hund .......se det er så lidt uforståeligt , alså i min verden smiley .at man kan drage sådan en konklution , på en forspørgelse fra mig smiley .....Jeg beder her med mit indlæg om erfaringer ang det halsbånd smiley og det fik jeg , og det takker jeg for smiley ....og forsat god dag til jer 2 gætte/gisne Trolde smiley jeg kan kun smile af jer smiley

  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #20   16. jul 2015 AT nej jeg se nu , jeg uberettiget lagde dig ind under gætte gisne troldene smiley ..det beklager jeg ,og du får min uforbeholdne undskyldning ..

Kommentér på:
anti gø halsbånd

Annonce