{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anti gø halsbånd
  • #1   24. okt 2017 Hvis man er ligeglad med at påføre sin hund ubehag og ikke selv gider bruge ordentlig tid på at træne hunden rigtigt, så go for it smiley

  • #3   24. okt 2017 Hvorfor ikke tage skridtet fuldt ud og få dens stemmebånd skåret over... Det er da meget nemmere.. smiley smiley smiley

  • #5   24. okt 2017 Du får et meget bedre resultat, hvis du går seriøst ind i at træne det væk smiley

  • #7   24. okt 2017 Et anti-gø halsbånd sprøjter en stærkt duftende vædke i hovedet på hunden.

    Hvis du så tænker på den fantastiske lugtesans hunden har, kan du jo selv vurdere om du syntes det lyder behageligt smiley


  • #8   24. okt 2017 ... Riki er formegentlig inde i en lidt 'spooky' periode. Hormonerne raser og han er formegentlig lidt usikker på sig selv lige pt. Derfor hører han formegentlig mange 'mistænkelige' lyde i øjeblikket. Min egen hormomramte hanhund på 17 mdr. har de sidste 2 mdr. også haft det sådan. Det er heldigvis ved at klinge af nu. Et antigøhalsbånd hjælper formegentlig ikke en dyt. I bedste fald sker der ikke noget i værste fald gør det din hund endnu mere utryg. Tænk istedet over om i kan ændre et eller andet så han føler sig mere tryg om natten.

  • #9   24. okt 2017 Herinde får du en masse reaktioner, TS - folk er generelt enormt kloge til at fortælle dig at det "bare skal trænes væk".
    Hvad du derimod ikke får at vide er, HVORDAN du skal træne det væk.

    Så at oprette en tråd herinde - giver nok ligeså meget mening som at forsøge at fange ål med net.

    Få fat i Lise fra SOR Hundeskole hvis du skal have noget kvalificeret hjælp .. det får du ikke herinde.


  • #10   24. okt 2017 Du kan starte med at aktivere hunden mere, så den er træt til natten. En hund, der står op for at gø af noget, er ikke træt nok.

    Der kan være en mio forskellige årsager til at hunden gør, og det er den du skal finde, før du kan løse problemet.


  • #12   24. okt 2017 Put det på dig selv istedet for

  • #13   24. okt 2017 Mon der kan være rotter/mus eller andet dyr der lusker rundt?

  • #14   24. okt 2017 #11
    Ih altså Boesen, der skuffede du mig godt nok - skuffelsen gik hurtig over og jeg siger tak for et rigtig godt grin.

    Den kunne bruges i en video MOD anti-gøhalsbånd.

    NB: Du skylder mig et nyt tastatur. Jeg kom til at sprutte kaffe ud over det gamle da jeg læste dit indlæg.


  • #18   24. okt 2017 Jeg ved intet om antigø halsbånd, så der må jeg melde pas.

    Jeg ved der i mod lidt om hunde der gøer (eller rettere at undgå det), da jeg personligt ikke kan fordrage køtere der gør i haven eller på andre uønskede tidspunkter.

    Plus, det er relativt nemt at stoppe, synes jeg.

    Gøer min hund uønsket, så ryger den ind fra haven hvis det er der han er. Gør han uønsket inde i huset, så ryger han hen i dæk på hans sædvanlige "overvågningsplads". smiley

    Generelt er det at bede hunden om at gøre noget som den godt kan. Altså hvad han skal gøre, betyder ikke så meget, bare noget han kan finde ud af, og helst reagerer ret hurtigt på.

    Efter cirka 5777 gange, så gider de ikke den uhensigtsmæssige adfærd, da de jo egentligt helst vil lave noget sjovt i stedet. Yep, så kloge er køtere...

    Nu har jeg en hvalp pt. og hvalpen har lært den gamle at de skal gø ad hinanden (enormt irreterende). Jeg beder nu den gamle om at gå i dæk, og det dæmper hans lyst til at gø enormt.

    Omkring spisetid hvor det er helt slemt, giver vi dem hver en gulerod. Det har også taget meget af balladen ved spisetid.

    Alt i alt, så er det spørgsmål om at finde på noget de kan eller kan lide, og så på den måde få skabt ønsket adfærd.

    Altså som jeg ser det.


  • #20   24. okt 2017 #19
    De der DKK videoer ligger også på DKK's hjemmeside


  • #22   24. okt 2017 smiley

  • #24   24. okt 2017 Hmmm... Tak for de mange råd men tænkte værker på lugte eller stød.... Og hælder ikke på på skære stemmebåndet over på hunden men blot et halsbånd hvor man kan indtale sin egen stemme som siger nej....
    Og da jeg altid tager ham i snor og går rundt på Hele min grund er jeg sikker på at der intet er... Og da jeg ofte finder ham mod en væk er jeg også sikker på at han ikke har set noget.
    Og selvfølgelig vil jeg ikke gøre skadede på han. Men tag for de søde rare mennesker der har tiltro til en dyreven.....


  • #26   25. okt 2017 http://www.pettown.dk/shop/anti-goe-halsbaand-186p.html?gclid=Cj0KCQjwybvPBRDBARIsAA7T2kii3ZNnPIrf-3hRhyS3VYP215t2-gWyugswh3tt2M7RJeRGrYNvKFUaAp29EALw_wcB

    Men han gør næsten aldrig når det er dag.
    Og jeg har ikke lyst til at rive vægen ned da det er den han gøer mest af....
    Riki har ingen smerter som han viser tegn på eller som dyrlægen kan se.
    Men jeg cykler med ham da han er for hurtig til at jeg kan løbe med ham, men vi cykler i hans tempo og så gerne Ca 5 km a gangen 2 gange om dagen, derud over leger vi meget i en kæmpe have hvor han toner af. Og han er meget træt når han går i seng men kl 2 om natten batterierne ladet op og der skal der ske noget.
    Og hvis det bare havde været meget tidsbestemte mus eller rotter så var det jo perfekt.... Men det er det bare ikke... Det er en kampesten væg....


  • #29   25. okt 2017 Nej han sover i underetagen og kommer aldrig ovenpå, da trapperne er for stejle til at han kan gå på dem.. Og vi laver sådan noget kasse spor hvor han skal finde mad i mange pap kasser og plastic kasser og poser mm.... Kan ikke lige huske hvad det hedder men jeg så det vist herinde og tænkte det var en god idé.
    Men AG har du set halsbåndet?


  • #33   25. okt 2017 I har nok ret. Og tusind tak for alle de gode ideer. Jeg tror jeg tager sofaen i et stykke tid og ser om det virker, og så må jeg ud og gå...
    Vi må se. Jeg tænkte bare at når jeg går ned og siger nej så stopper han i et stykke tid... Og så skælder han ud igen. Men det er sikkert en bedre løsning i er kommet med. Tak.


  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 924
    #34   25. okt 2017 Du siger han gør af en væg - eller misforstår jeg? Du er sikker på der ikke er mus i den? smiley

  • #35   25. okt 2017 Det er kampesten og den er inde midt i huset...

  • #37   25. okt 2017 Ja selvfølgelig Hardcore mus med jern tænder og kæmpe muskler... Det sker da alle steder....

  • #38   25. okt 2017 Der står da ikke noget om, at man selv kan indtale noget på det halsbånd ??
    Hvis du arbejder og hunden også er alene om natten, så er den godt nok alene i rigtig mange timer..................


  • #39   26. okt 2017 Ja det ville han have været hvis min mand ikke havde begge hunde med når han kørte, eller hvis han ikke var hjemme hos dem. De er nok alene hjemme Ca 2 timer om måneden sammenlagt.
    Det er fordi det var det forkerte link. Det rigtige kommer her...
    https://satana.dk/products/anti-go-halsband-100-uskadeligt-for-hunden?
    utm_medium=cpc&utm_source=googlepla&variant=28234656393&gclid=CjwKCAjwj8bPBRBiEiwASlFLFWFV9Cx2ar276TQnQuqBd8eGirOGIlfjsif5E6fss5oFHEzyOVqXHhoCdrQQAvD_BwE


  • susie F
    susie F Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #43   5. nov 2017 Alle de besservissere altså ??

    JA, Antigø halsbånd er en god idé ????

    Du kan købe neutral væske, så det egentlig kun er overraskelsen ved et sprøjt når hunden gør!

    På med halsbåndet, få din nattesøvn, længere er den ikke!



  • #44   5. nov 2017 Ja ja Sussie F
    Så er det da godt, at du er den eneste her på forum, som ved alt om hunde, hundeadfærd og opdragelse.
    Jeg bøjer mig dyb i støvet over din store viden og beklager min uvidenhed.

    Og ih guder, hvor er jeg glad for at jeg ikke er hund hos dig.


  • #45   6. nov 2017 Jeg har nu prøvet at give ham en af mine trøjer og han er holdt op med at gø.
    Jeg ved ikke hvorfor men det virkede. Godt med motion og en duft af mor. Det virker!


  • susie F
    susie F Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #46   7. nov 2017 Ha ha ha, go’ dag ;D

  • #48   7. nov 2017 Nana, god du får grebet årsagen, i stedet for at straffe hunden for symptomer. At behandle årsagen er den eneste vej frem i længden. Der er en grund til at quickfix hedder quickfix - de virker måske nu og her, men om en måned eller to kommer problemet tilbage med fornyet styrke.

    Og godt du ikke lytter til de folk der mener straf er vejen frem! Stor ros til dig for det smiley


  • #50   7. nov 2017 Jeg mener heller ikke at et halsbånd med lyd er en straf, men kan godt se at den kunne være gået helt galt.
    Men når det ikke er andet end mor der mangler er det okay... Bliver helt varm om hjertet. smiley mors egen lille terrorist. smiley


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.320
    #51   7. nov 2017 Du kunne jo udnytte at han er glad for at gø. Gø for at få bold,rundere genstande osv. Her vil han få brugt kræfter og få lov til at bruge det til noget fornuftigt.

    Lær hunden at gø og stoppe på kommando. Mulighederne er mange.


Kommentér på:
Anti gø halsbånd

Annonce