{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Stjålet hund igen {{forumTopicSubject}}

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-0/p296x100/12108831_10206709687434858_1909793113307275678_n.jpg?oh=7f063e895d1e6e25b62421fe88836322&oe=56CE9752

Stjålet uden for Netto i Nykøbing Falster Dusør 5000 kr
Hvor når lære folk ikke at sætte deres hunde uden for en forretning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet hund igen
  • #3   1. nov 2015 Nej Ida det er ikke for lige, at skyde på ejer Men der er advarret så meget imod at sætte sin hund uden for en forretning , Og vi ser det gang på gang, at hunde bliver stjålet
    Håber det kamera som var orpe fik et billed af tyvene


  • #4   1. nov 2015 Hvad så med de hunde der stjæles i hjemmet eller fra haven , er det også dumheder fra ejernes side ?

    Vi kan ikke alle gå hjemme og være sammen med hunde 24/7....


  • #8   1. nov 2015 Jeg forstår heller ikke at folk tør sætte hunden af foran forretninger... Jeg har lås på lågen ind til min have smiley Selvom jeg er ret sikker på at ingen turde stjæle mine skrumler.

    Men jeg fatter endnu mindre hvordan nogle kan få sig selv til at stjæle/kidnappe en hund... At stjæle et dyr er det mest usle i verden smiley Stjæl dog fjernsyn, bil, kamera, alt andet end dyrene, hvis der absolut skal stjæles... smiley


  • #9   1. nov 2015 Er der et sted man kan læse om den stjålne hund/se efterlysningen? Så den kan deles.

  • #15   1. nov 2015 vi har en ret stor haven men. så lang tid vi kan hører vores hunde grø så er vi altid rolige og hvis da gå for lang tid i mellem så går vi ud og kigger for og se om de er der for en sikkehedes skyld smiley

  • #16   1. nov 2015 Ida det er da uansvarligt at sætte sin hund uden for en forretning ,Når nu vi ved mange hunde bliver stjålet Jeg skyder ikke lige på ejer her , for man er jo altid bagklog og ejer er selvfølgelig ulykkelig over at han / hun har sat sin hund der og selvfølgelig er jeg gal på dem som stjæler hunde , men hvis mennesker nu lod være med at sætte deres hunde uden for en forretning kan de jo heller ikke stjæles derfra da

    Einstein efterlysningen ligger i rigtig mange grupper på FB for folk deler og deler Min deling ligger fra Efterlysning for dyr




  • #17   1. nov 2015 Jeg tør nu godt sætte Laika ved en forretning, men også kun fordi jeg ved, at hun viser tænder/knurrer, hvis fremmede forsøger at komme til hende, og er 100% sikker på, at skulle der være et fjols, der ikke fatter dén hentydning, så ville der blive afleveret en markering, og hvem gider lige stjæle sådan en hund? smiley
    Til gengæld ville jeg aldrig turde sætte Miko alene, for ham kan alle gå til, men har ingen problemer med, at sætte ham sammen med Laika, for hun skal nok passe på ham. smiley


  • #22   1. nov 2015 Efter jeg er flyttet fra Aalborg, tør jeg nu godt, at lade Baby stå, foran butikkerne, her hvor jeg bor... Er jeg så en uansvarlig hundeejer?

  • #24   2. nov 2015 Jeg er os en uansvarlig ejer så, sammen med mine forældre, for vi lader tit både Ziva og Meeko sidde ude foran butikken når vi køber morgenbrød eller skal have et par småting eller lignende smiley

  • #28   2. nov 2015 KOPI FRA FB

    magnum er hjemme igen ? efter 6 timers søgen i Nykøbing og omegn, fandt vi endelig frem til vores lille hvalp. Efter at have fundet frem til tyvene, blev politiet tilkaldt og overleverede ham. Vi er så glade og taknemlige for alle de delinger, opringninger osv der har været. TUSIND TAK! Havde det ikke været for jer havde vi aldrig fundet frem til ham.



  • #31   2. nov 2015 Efter 6 timers søgen, fandt man tyvene, og fik fat på politiet ,hvor så hunden blev udleveret
    Så bare så skønt at den er hjemme igen smiley
    Hov Bines Så først bagefter du havde skrevet smiley
    Og så igen vil jeg opfordre folk til at lade være med at sætte deres hund uden for en forretning
    Og Ida mine sure smailys gælder sku ikke kun ejer her, men alle som tør vove sætte deres hund uden for en forretning Tænk på næste gang kan det være din og din hun som stjæles Men man tror aldrig det rammer en selv vel


Kommentér på:
Stjålet hund igen

Annonce