{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.964 visninger | Oprettet:

Hunde skudt {{forumTopicSubject}}

Der er blevet skudt en muligvis 2 hunde ved Spjald, Herning området.
Er der nogen herinde der har hunde der kan søge efter en evt såret hund.
Den ene er kommet hårdt såret hjem skudt med haglgevær men en hund er ikke dukket op og ejer frygter den også er skudt. https://m.facebook.com/groups/441317299252090?view=permalink&id=1147320391985107


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde skudt
  • #1   20. jun 2016 Jeg ligger lige linket til opslaget på min profil da opslaget der er offentligt.
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1273462566012272&id=100000456221613


  • #3   21. jun 2016 Åh smiley
    Håber de finder den anden i live smiley


  • #4   21. jun 2016 Hold da kæft smiley

  • #6   21. jun 2016 Jeg skal ikke spå om årsagen til at de er blevet skudt, eller løftede pegefingre, men for pokker hvor må det være gyseligt for ejeren at gå i uvished.
    Håber de finder den anden.. smiley


  • #8   21. jun 2016 smiley

  • #9   21. jun 2016 Krysteren: hvis du læser opslaget på facebook og kommentarene fra ejerne, så lyder det ret meget til at hundene tit er ude på egen hånd.





  • #10   21. jun 2016 Rikke : Hvor læser du at hundene er ret meget ude på egen hånd ? , for jeg kan ikke finde det.

    Uanset hvad, er det absolut ikke tilladt at skyde en hund med et haglgevær, da det slet ikke er dræbende på nogen måde overfor sådan et stort dyr.
    Er det vanlige strejfere, er der absolut andre måder at gribe situationen an på !


  • #11   21. jun 2016 Der står bla. at den aldrig har været væk hjemmefra så lang tid, det lyder ikke ligefrem som en engangting at den lige er sluppet ud af haven.

    Jeg har på ingen måder sagt det er okay at skyde hunden. Jeg syntes det er skide synd, for uanset hvordan vi vender og drejer det, så er det hundene der er taberne igen.


  • #12   21. jun 2016 Der står ordret: " Jeg er desværre ret sikker på, at Bella også er ramt, for hun er sjældent hjemme fra ret lang tid, og nu er der gået 8 timer "

    Og : " Hun har været væk i over 8 timer nu, så længe har hun ALDRIG været væk nogensinde før ??
    Tror hun var kommet hjem - hvis hun kunne"

    Så igen, det lyder ikke ligefrem til at de bare er sluppet fri ved et uheld denne ene gang. Det retfærdiggøre ikke at nogen skyder hundene, og igen har jeg hamrende ondt af hundene, for det er dem som er de store tabere.


  • #13   21. jun 2016 Vedkommende, der har skudt, har vel været træt af de løse hunde... Stakkels hunde smiley

  • #14   21. jun 2016 Vel er det synd for ejerne, men jeg forstår ikke hvorfor folk ikke lærer at holde deres hunde hjemme. smiley Der er jo ingen der ved hvad de hunde laver når de er alene ude. De kan vel have fundet et sted med dyr hvor de har taget sig en gang mad. Der er ingen der ved det. Jeg billiger slet ikke at man skyder en hund hvis ikke den har været i 'hønsegården', men jeg lægger heller ikke skjul på at hvis der render løse hunde på min matrikel, så bliver de indfanget og indleveret. Heldigvis har det da ikke været et problem indtil videre, men det kan jo komme.

  • #15   21. jun 2016 Jeg bor tæt på og vil se om jeg ikke kan hjælpe med at lede, når jeg kommer hjem fra eksamen.

    Uanset omstændighederne, så er uvished om hundens tilstand og placering det allerværste, der kan ramme en hundeejer... Og når den anden hund oveni er blevet skudt, så er det da bare endnu mere bekymrende. De fortjener vished...


  • #16   21. jun 2016 Jette ejer siger at de aldrig har smuttet før, de bor på en ejendom med en kæmpe arial Lidt uden for Spjald jeg har haft fat på 2 sweeiser førre ,hvor den ene desværre var holdt ,den anden troede ikke hans hund kunne finde den ,så har jeg snakket med en fra DCh
    Der kommer så en sweeiser hund på her i eftermiddag Samt der er flere som har tilbudt at lede med hunde
    For ca 2 år siden blev der også skudt 2 hunde i samme område
    Hunden som er kommet hjem , skal tilses af en drlæge igen i dag , da den bløder fra næsen Fatter ikke at der er nogen som kan finde på at skyde hunde Håber de finder ud af hvem det er så han kan blive straffet


  • #18   21. jun 2016 Altså en ting er at en hund bliver skudt. Sådan er det.
    Men det er fandme ikke i orden at skamskyde/anskyde en hund på den måde!


  • #19   21. jun 2016 Det må godt nok være trist at få skudt sin hund/hunde på den måde smiley

    Men omvendt, så kan man jo godt undre sig over hvad hundene laver uden ejer. Måske de har angrebet andre dyr, og derfor er blevet skudt ? Håber at det bliver opklaret, og at ejer får vished for hvad der sket !


  • #21   21. jun 2016 En lille rettelse: den er skudt med et kraftigt luftgevær og ikke haglgevær. Havde det været et haglgevær, så havde det skudt op til 180 stykker hagl afsted og ikke kun det ene.
    Det betyder jo at det ikke behøver at være en jæger der har skudt men hvem som helst må eje et luftgevær op til en bestemt kaliber


  • #29   21. jun 2016 Det bringer hverken fåret eller kaninen tilbage, men det forhindrer brat at andre får og kaniner lider samme skæbne

  • #34   21. jun 2016 Hvis det var tilfældet at hundene havde skadet andre dyr på en persons grund kan jeg ikke se hvad problemet skulle være i at vedkommende havde anmeldt det til politiet.
    Uanset hvad så håber jeg at de får fat i skytten og finder den anden hund i god behold og at den skadede som er på dyrehospitalet igen da den bløder ud af næsen klarer sig.


  • #37   21. jun 2016 Havde jeg f.eks. får og så jeg en hund gå løs på dem - eller havde den samme hund gentagne gange skambidt mine dyr uden at ejer reagerede/kunne findes, så ville jeg ikke have noget problem med at skyde den for at redde mine egne dyr, såfremt hunden ikke kunne stoppes hurtigt og effektivt på nogen anden måde.

    Det har ikke noget at gøre med hævn eller retfærdighedssans - det har at gøre med at stoppe hunden inden den gør mere skade. Er det første gang jeg ser den gå efter mine får og er den lige til at tage fat i inden den slår flere får ihjel/skambider, så render jeg naturligvis ikke ind efter jagtgeværet. Hunden kan jo ikke gøre for sit jagtinstinkt.

    Jeg har selv hund som jeg elsker overalt på jorden, men at en hund er et højtelsket kæledyr forsvarer jo ikke at den slår andre folks dyr/kæledyr ihjel.

    PS. Ovenstående er helt teoretisk og IKKE møntet på den aktuelle situation med den stakkels hund som er blevet skudt.


  • #38   21. jun 2016 Hvis man vil skyde på løse hunde så skal man satme da kontakte politiet inden man skyder! Og så skal man fandme dræbe dyret i første forsøg. At skamskyde i øst og vest og hundene render rundt bag efter det gør man fandme ikke. Uanset hvormange får eller andet de har ædt forinden.
    Vil man skyde så gør man det for at dræbe. End off story.


  • #39   21. jun 2016 Helt enig i at man skal dræbe dyret i første forsøg - og også så vidt muligt underrette ejer og politi inden man gør noget, men står man i en situationen hvor hunden udretter stor skade og ikke er til at stoppe, hvad så? Skal man "lade" den slå yderligere dyr ihjel, mens man ringer til politiet, prøver at finde ejer og skriver en annonce om en løsgående hund til lokalavisen?

  • #41   21. jun 2016 Nødværge er så vidt jeg ved stadigvæk tilladt. Dvs. hvis dyret angriber andre dyr eller mennesker.

    Og der er nu engang forskel på om ræven tager en af mine høns fordi jeg ikke har hegnet hønsegården ordentligt ind, eller om en løs hund springer over elhegnet og begynder at slå mine får ihjel, eller skambider mine heste eller køer. Her er det hundeejer der bryder loven - uanset om det er ved et uheld eller ej.


  • #42   21. jun 2016 Problemet ville ikke opstå hvis folk sørgede for at holde deres hunde under opsyn smiley jeg syntes ærligtalt det er lidt langt ude at skrive at "det er risikoen der følger med hvis ikke man sikrer sine dyr mod rovdyr" hunde har intet som helst at gøre på anden mands grund! Om jeg har nok så mange høns gående frit på min grund kommer ikke sagen ved! Hunde har intet som helst at gøre på min grund!

  • #43   21. jun 2016 Og igen, det er rent teoretisk. Jeg ejer ikke et gevær og kommer heller ikke til. Den ene omstrejfende hund vi fik besøg af som ikke stak af inden jeg kunne komme til den, blev efterlyst (uden success), fik nussen, kost og logi, samt gåtur indtil internatet kom og hentede den.

  • #46   21. jun 2016 Hvis du taler til mig, så lægger du en holdning i munden på mig som jeg íkke har. Jeg mener IKKE at en hund skal dø fordi den tager en høne. Jeg mener hundeejeren har et ansvar for at det ikke burde ske og hvis det er sket - at det så ikke sker igen.

    Mit eksempel går på at står man i en situation hvor en hund er hoppet over elhegnet og skambider/slår ens dyr ihjel og man ikke kan indfange den/stoppe den, så kan man... ja, desværre blive nødt til at skyde den for at forhindre den i at gøre mere skade. Eller det ville jeg i det mindste føle mig nødsaget til.

    Men hvad ville du gøre i den situation?



  • #49   21. jun 2016 Ah, okay, så er der jo ingen ko på isen. smiley

  • #53   21. jun 2016
    Fra Mogens Kamp som lige er kommet hjem efter søg Hjemme igen efter 4 timers eftersøgning efter Bella siden frokost. Desværre uden resultat indtil videre. Da jeg kørte hjem, var et par schweishundeførere ved at blive sat ind i situationen. Så søger de nogle timer med deres hunde i aften. Den ene fortalte, at det havde taget ham 60 dage af finde en trafikskadet hund, som havde holdt sig i live udendørs. Så vi skulle ikke opgive håbet om at finde Bella i live.
    Nala var ved at blive klar efter bedøvelsen, dyrlægen havde fjernet 3-4 hagl fra panden på hende og et par stykker fra højre øre. Så var hun blevet syet og var lidt mat ovenpå det hele. Nala havde mistet sit store halsbånd med reflekser på, så måske har hun været bundet og slidt sig løs, inden hun blev skudt.


  • footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

    Svar: 481
    #56   21. jun 2016 Hvorfor er det ikke ok at skyde en hund med et haglgevær?

    Våbnet er alt rigeligt kraftigt nok til at klare opgaven. Alt rigeligt.

    Det er selvfølgelig et problem at man her enten slet og ret har lavet et tæt forbiskud, eller at man har været på alt for lang afstand, så hunden kun har fået enkelte hagl i sig, og derfor er anskudt.
    Den slags må ikke ske. Hvis man skyder til noget, så skal man også med rimelig sikekrhed kunne garantere at det man skyder til, dør.


  • #58   21. jun 2016 Efter at have læst den artikel, så er der ingen medlidenhed til ejer herfra. Virkelig synd for de stakkels hunde, at de har så uansvarlig ejer, der har bragt dem i denne frygtelige situation.

  • footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

    Svar: 481
    #59   21. jun 2016 Nej selvfølgelig er det ikke i orden at skyde strejfende hunde.
    Det er helt iorden at hunde og katte frit kan strejfe omkring og skambide vildt og jordrugende fugle, i et omfamg de færreste aner noget om, og sjældent vil erkende.

    Ihvertfald hvis vi følger loven.


  • #60   21. jun 2016 Hvis hunden bare selv kan komme ind på grunden og ind i stalden, så er der vel heller ikke hegnet ind, ergo kan man ikke sikre at hundene ikke strejfer.

    Og så studser jeg virkelig over især dette : " Hundene løb, og det skal de heller ikke. Vi gik så ud og ledte efter dem, men efter et par timer kom Nala hjem af sig selv. Hun luskede over i stalden, hvilket vi tolkede som om, hun var flov over, hvad hun havde gjort. Vi undrede os over, at Bella ikke var med, men vi fortsatte som hidtil "

    Var det en af mine hunde der ved et uheld var stukket af, så havde jeg dælme ikke taget hjem efter så kort tid. Dernæst havde jeg da nærmest løbet hen til hunden med det samme jeg så den.

    Og Ja jeg har faktisk prøvet en hund der løb væk, da jeg var 18 havde jeg en hund der trak sig ud af halsbåndet og stak af, samme aften jeg lige havde købt hende. Mig og min daværende kæreste var ude og lede i 6 timer, hænge sedler op, ringe på døre osv. Sov i 2 timer, og så fortsatte jagten igen. Så jeg ved godt hvordan jeg ville reagere i en sådan situation.


  • Simon_S
    Simon_S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 51
    #64   21. jun 2016 #62
    Ingen ved hvad hunden var i gang med da den blev skudt.
    Et tænkt eksempel:
    Hvis man har fem kaniner og en strejfende hunden har nået at dræbe en af kaninerne før man kan gøre noget, mener du så at det er forkert at skyde hunden for at nå at redde de resterende fire kaniner?


  • footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

    Svar: 481
    #67   21. jun 2016 risikoen for.

    En chance er noget man vinder, en risiko noget man taber.


    Men ja. Den mulighed man havde før lovændringen, med at advare om den risiko, og at man havde mulighed for også at gøre brug af lovens fulde omfang, dén fattede folk som regel.

    Som det er i dag, er der ingen konsekvenser.
    Og vildtet er iøvrigt helt og aldeles fredløst, for vildtet og naturen som helhed må man ikke beskytte efter lovændringen, selvom der er alt rigeligt af beviser for nødvendigheden heraf.


  • #70   21. jun 2016 Det giver 2000 kr. i bøde for en strejfende hund.
    Hvis man så lige napper hundetegnet af (hvis den har det på), så er det 1000 kr. oveni. Falck tager også penge for afhentning af hunden - det samme gør internatet, hunden anbringes på.


  • #71   21. jun 2016 Nu er jeg med i eftersøgningen af hunden og er i kontakt med Jette ejer Det er et kæmpe område som høre til deres ejendom Ca 800 m til nærmeste nabo Og selvfølgelig skal hunde ikke bare streife rundt Men at skyde en hund ,fordi den er løbet fra sin bopæl Er for mig under all kritik Kunne forstå hvis ejer flere gange var blevet kontaktet af fx naboer, om at holde hundene hjem ,og det så ikke skete Ja så må de jo politi anmelde , men ikke skyde den

  • #74   21. jun 2016 Så hvis man bor langt ude og har en stor grund, så behøves man ikke hegne sin grund ind, for at sikre sig at ens hunde ikke strejfer?

    Ja altså jeg har stadig ondt af hundene, da det er dem som er taberne i det her.


  • #75   21. jun 2016 Inger:
    Jamen, ejer HAR jo netop fået et vink med en vognstang, når naboerne er kommet med hundene - eller hun selv har hentet dem. De STREJFER jo - så de 800 meter er jo komplet ligegyldigt.

    Og NEJ - jeg går ikke ind for at man bare skyder en hund.


  • #76   21. jun 2016 Jeg synes tråden har taget en forkert drejning her.
    Den var oprettet som et spørgsmål om nogen kunne hjælpe med en hund der kunne søge efter en evt skudt og såret hund.
    Nu er tråden vendt til om det er ok eller ikke ok at skyde en hund.
    Det er på ingen måde ok at skyde og såre en hund på den måde og havde den på nogen måde bidt noget eller nogen skulle det anmeldes.
    Man glemmer her at der stadigvæk mangler en hund som kan ligge og være såret et sted og uanset hvad mening man har om skyderiet skal den hund findes.


  • footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

    Svar: 481
    #77   21. jun 2016 #72Det var skam så lidt. haha


    Nu skal man også lige passe på med at give jægere skylden, eller begynde at drage konklusioner eller historier ud af, i virkeligheden, ikke ret meget.

    Med det sagt så er virkeligheden som den er i dag efter lovændringen til lov om mark- og vejfred, den at lovændringen har afstedkommet præcis hvad der var forventeligt, og hvad vi var mange der advarede imod: Istedetfor at kunne give en advarsel til en strejfende hunds eller kats ejer, om at det nok var en god ide at holde de dyr hjemme på egen matrikel, da de ellers i sidste ende risikerede at blive skudt, så har vi nu den situation at sådanne konflikter risikerer at blive løst efter devisen "skyd, grav og hold kæft".

    Det ér ærgeligt, og særligt uvisheden, men når alt kommer til alt, så ville den slags ikke kunne ske, hvis ikke dyrene strejfede.

    Hvis vi forudsætter at den anden hund også er blevet skudt, skal man ikke forvente at der er nogen der står frem. Uanset om loven har været fulgt til punkt og prikke eller ej.
    Der er alt for mange eksempler på at facebook"pøblen" får lov at lave shitstorm og lynchstemning uanset hvad, ofte med ret alvorlige konsekvenser for skytten og dennes familie.

    Jeg ville også hellere vide hvad der var sket, og jeg ville hvad mange ting angår være fløjtende ligeglad med hvem og hvorfor. Bare jeg vidste hvad der var sket med min hund.

    Men jeg erkender også at havde jeg stået i en situation hvor jeg lovligt og som eneste reelle mulighed skød en anden hund, så havde jeg dælme også holdt kæft.


  • #78   21. jun 2016 Så nu viser det sig rent faktisk at hundene HAR været ude på egen pote før??

  • #79   21. jun 2016 Ejeren har jo SELV skrevet inde på Fb at hunden aldrig har været væk hjemmefra så lang tid før.

  • #80   21. jun 2016 Bare for lige at nævne at jægers hunde altså også stikker af. Det er slet ikke så sjældent endda og det er bestemt heller ikke sjældent at vildt bliver skambidt på selve jagten. Så jægere burde aller først rydde op i egne rækker. Men undskyldningen er altid at hunden er oppe at ringe over jagten osv. Jeg har forøvrigt selv jagttegn.

  • #81   22. jun 2016 Om jægeres hunde også stikker af er da komplet ligegyldigt. Hvis en jægers, en postmands og en posedames hund stak af, ville jeg da reagere på samme måde uanset hvad.

    I øvrigt... jeg kan altså godt forstå, at man føler sig generet af to store bernere, der jævnligt kommer på uanmeldt besøg.

    Kender problematikken selv. Min nabos hund er jævnligt inde i min have, og den er aggressiv over for min egen hund og springer på ham uden tøven. Den har sågar præsteret at angribe ham gennem min let åbentstående havedør.
    Når jeg går ud i haven stikker den af (hjem). Men folk på gaden kan den godt virke truende over for - som i knurrende og den puster sig op - og kom sådan et stort og tydeligvis vredt lokum truende imod mig, ville jeg være ligeglad med, hvor mange hagl jeg lagde i fjæset på den. Bortset fra, at jeg aldrig vil komme til at holde sådan et våben og heller ikke ville ane meget om, hvordan jeg skulle bruge det.


  • #83   22. jun 2016 Hvis det passer at her to hunde var ude på egen pote ofte, ja så stopper sympatien herfra til ejer.
    Så beder man altså selvom at tvinge andre folk til at reagere når man ikke selv gør det!

    Vil lige tilføje at det ikke er i orden at anskyde/skamskyde dyr. Uanset hvad.


  • footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

    Svar: 481
    #88   22. jun 2016 lov om hunde, §3 stk 3.

    Dét har hundeloven med strejfende hunde at gøre.


  • #90   22. jun 2016 Der er de søde dyr - hundene - de må alt !

    Så er der de dumme dyr - høns, harer, fugle, vildt ... de må bare finde sig i hundenes udskejelser, for at begrænse Fido i hans udfoldelser - det er ikke tilladt.

    Og ikke ét ord om forskelsbehandling - og det der snotdumme rådyr kan sq da bare gå igang med hammer og søm, hvis den er så træt af at løse hunde skambider den og dens lam ....

    Sådan må det være


  • #93   22. jun 2016 Helt enig, jeg har SÅ ondt af hundene. En ting er en hund der bliver skudt, men så gør det dog ordentligt!
    Men ejeren føler jeg ikke med.
    Har man to hunde til at strejfe, så beder man selv om problemerne.


  • #95   22. jun 2016 Jeg må ærlig indrømme at jeg i ramme alvor mener at fasaner er snot hammerende dumme, og at det ikke rører mig en skid når hunden snapper en af dem smiley smiley
    Det eneste jeg hader er, når hun ikke slår den ordentlig ihjel, så jeg skal gøre arbejdet færdigt smiley


  • #101   23. jun 2016 Jo bernere jager også vildtet. Måske ikke i samme grad som visse andre racer, men de gør det. Jeg tror næppe det er manden de er gået efter.

  • #103   24. jun 2016 Mine hunde ville afgjort tage fasaner hvis de kom ind i vores indhegning, de har taget et par høns som har gjort den dumme fejl;( når jeg er der kan jeg nemt stoppe dem, men i indhegningen er de tit alene smiley

  • #104   24. jun 2016 Nu er fasaner lidt for små til at interessere Basse men... Kom der noget lidt større ind i haven ville han da også forsøge at tage det og sikkert få succes. Det er vel ganske naturligt.

  • #105   24. jun 2016 Ja, Palle smiley Det gør de i den grad, der ryger alt mellem 5 og 10 stks om året.
    Alt efter hvor dumme de forbandet fugle er smiley


  • #106   24. jun 2016 Jeg synes ikke det er iorden at hunde på eget initiativ overhovedet så meget som rører bare en solsort. Ligesåvel som jeg ikke vil have at mine katte gør det fordi "det er deres natur". Af samme årsag vil jeg ikke have løse nabohunde på mine marker, og gør også mit for at holde katte væk derfra. Jeg ved ikke - måske er jeg bare sippet, men jeg kan ikke bruge en hund til jagt, hvis den alligevel ikke behøver at have mig med.

  • #108   25. jun 2016 Nala den hund som kom hjem og var skudt ,har det godt
    Bella er ikke fundet ,der har være hold af mennesker ude og lede , samt sweisser hunde og andre sporhunde , men uden resultat
    Ejer er bange for, at Bella muligvis er skudt og gravet ned et sted , forfærdelig for ejer med den uvished ,
    Hvis ikke Bella er fundet inden mandag Går politiet mere aktivt ind i sagen


  • #109   25. jun 2016 Hvad er det lige politiet skal gøre? Gå fra dør til dør og spørge om de har skudt en strejfende hund?


  • #110   25. jun 2016 Rikke Det må du ikke spørge mig om
    Om der er mistanke til en ved jeg ikke , men for 2 år siden blev der også skudt en hund i samme område


  • #111   25. jun 2016
    ...og på trods af dén viden 2 år tilbage, lader hun alligevel sine 2 hunde strejfe.
    Så har man da intet lært.


  • #113   25. jun 2016 Jinx tror det er den jeg tænker på

  • #115   25. jun 2016 Maj Britt Det er Lana du tænker på Den er aldrig fundet

  • #116   25. jun 2016 Jeg forstår ikke hvorfor de ikke gik til politiet først. Når de har en i sigte, må de i det mindste have en idé om, i hvilket område, hunden måske skulle findes ...

  • #120   27. jun 2016 Nej der er intet nyt desværre

  • #122   27. jun 2016 Hvad siger politiet så? De skulle vel gå aktivt ind i sagen i dag?

  • #123   27. jun 2016 Har ikke hørt noget smiley


  • #124   7. jul 2016 Stadig ikke noget nyt i sagen?

  • #125   7. jul 2016 Nej desværre ikke

  • #127   9. jul 2016 Fra ejer
    Nej stadig intet nyt. Vi tror ikke længere på at vi får hende hjem. Vi er overbevist om, at hun døde af sine skud - Nala har helt sikkert kun overlevet, fordi hun har kunnet trække hovedet ud gennem sit halsbånd.


  • Simon_S
    Simon_S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 51
    #129   10. jul 2016 Mon ikke det er mere sandsynligt at hund nr. 1 blev skudt i første skud(et jagtgevær har to) på tæt hold og aflivet på stedet. Hund nr. 2 løber væk og bliver beskudt på længere afstand og kun skadet, men ikke dræbt og mens personen står med tomt gevær, løber hunden såret væk og hjem.

    Det er rent gætværk, men andre gæt lyder meget usandsynlige.


  • Simon_S
    Simon_S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 51
    #132   10. jul 2016 #130
    En typisk kommentar fra en hundeejer der er fuldstændig ligeglad med andre mennesker og mener at deres hunde bare skal kunne rende frit til gene for alle andre.


Kommentér på:
Hunde skudt

Annonce