{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 hunde skudt !
  • #1   14. okt 2014 My Jeg har set det og delt det Det er bare forfærdelig Tænk at gå med sine hunde og så bliver de skudt Håber det får meget stærke konsekvenser for drabsmanden smiley

  • #2   14. okt 2014 Må lige rette i det jeg skrev Det var ikke ejer af hundene ,der var ude at gå med dem Det var en som var ude at gå med hans hunde, som hørte skud og andmeldte det Undskyld smiley

  • #4   14. okt 2014 der står ellers at han var ude at lufte DE 2 hunde ???

    skrækkeligt ...


  • #6   14. okt 2014 Ja men skal det ikke forstås sådan, at vedkommende der har fundet de 2 døde hunde ,som har hørt skud og andmeldt det Var på tur med hans egne hunde ?

  • #9   14. okt 2014 der står han var beboer, og der står han havde været ude at lufte de 2 hunde, så jeg forstår det som om de efter turen så gik rundt udenfor, mens han var gået ind ... om det er hans hunde og de så hørte til der, eller det var nogle han evt. passede og derfor havde luftet fremgår ikke rigtigt, synes jeg.

  • #10   14. okt 2014 Jeg forstår det sådan, at en mandlig beboer lufter to hunde - og de bliver så skudt.

    Om det så er hans hunde, eller nogle han passer for en anden, er uvist. :o)


  • #11   14. okt 2014 Der står det er en boboer der anmelder det.. Så jeg forstår det sådan at han måske var igang med at lufte dem i haven, altå uden selv at gå med dem, og så høre han skud, og går så ud i haven og finder hundene.. Så de må være skudt af en ude fra.

    Sådan forstod jeg det smiley


  • #13   14. okt 2014 Tror det er ret dårligt formuleret.
    - Som jeg forstår det, så er der en, der er ude og gå, bare en beboer i området, som hører 4 skud og derefter anmelder det.

    Herefter er det ejeren, går jeg ud fra, som går ud på sin ejendom og finder de to hunde skudt.

    Og så er anmelder mand 1, som så måske har været ude og gå med to hunde?

    Jeg ved ikke, det er ret underligt skrevet, synes jeg.


  • #14   14. okt 2014 Som jeg forstår det, er der ikke tvivl om, at der kun er tale om én person. :o)

    For det starter jo ud med at en mand hører skud og anmelder dem - og så fortsætter artiklen med "da han tjekkede" - altså der præsenteres ikke en ny person. :o)

    Hvis der er tale om to personer, er det ekstremt dårligt forklaret, for person 2 nævnes slet ikke. :o)


  • #18   15. okt 2014 Fancy - Jeg tror det, der er tvivl om er, om manden er hundenes ejer, for sådan betegnes han ikke. :o)

    Han betegnes bare som beboer, der lufter to hunde på en landejendom. :o)
    Om det så er hans egne, eller nogen han passer/lufter for en anden, ved man ikke. Man er ikke engang sikker på, at det er på hans egen landejendom, eller bare en eller anden landejendom. :o)


  • #19   15. okt 2014 jeg er forvirret

  • #20   15. okt 2014 Der står at den mandlige beboer, havde været ude at lufte de 2 hunde ,og at han er anmelder, og at det er ham der høre skudene og ham som finder hundene smiley

  • #22   15. okt 2014 Hvis jeg har forstået det rigtigt lå den en i haven, og den anden ved en gylletank Det må jo ha været på ejndommen, hvor de hørte hjemme de blev skudt Men af hvem ?

  • #23   15. okt 2014 Nu er det altså meget almindelig på en landejendom, at hundene løber løs på ejendommen. Er de velopdragne og ved hvor langt de må gå, så er det jo ikke noget problem, men bare en dejlig ting for hunden(e).

    Artiklen er så dårligt skrevet, at man reelt ikke er klar over, hvordan det er sket, dårligt sprog fra journalisten.


  • #24   15. okt 2014 Håber der kommer en opdatering der giver et bedre overblik over hvad pokker der er sket smiley

    Stakkels hunde smiley


  • #25   15. okt 2014 "at de er så langt væk at man skal lede efter dem."
    De kan jo af gode grunde ikke komme når man kalder så man er jo NØDT til at lede efter dem for at finde dem. Det skal jeg da også med min hund hvis han skulle falde død om i haven. Som er hegnet ind.


  • #27   15. okt 2014 Grunde kan der være nok af. Nabostridigheder kan være noget så underlige.
    At hunden er ikke kan ses betyder jo ikke nødvendigvis at den er langt væk og ikke kan kaldes ind. Jeg har f.eks en ret så stor have/grund. Haven er hegnet ind, men hvis Charlie er rundt om hjørnet bag træerne kan jeg jo ikke se ham. Eller hvis han går løs i gårdspladsen og går om ved siden af maskinhuset. Der kan jeg heller ikke SE ham, men han kan stadig høre mig. Og er bestemt også stadig hjemme hvor han hører til. Faktisk så kan Charlie løbe to kilometer væk fra huset og stadig være på vores grund. (det gør han så ikke). Men "her til og ikke længere" KAN være et ret langt stykke smiley


  • #29   15. okt 2014 HELT enig. Der er INGEN undskyldning for at have skudt de to hunde. Jo med mindre man(eller ens dyr) var truet på livet af dem, men det lyder jo ikke til at være tilfældet her.

  • #31   16. okt 2014 Ja, det bliver det ikke mindre mystiks af, for hvordan kommer man så tæt på 2 schæferhunde, der løber rundt på egen grund, at man kan skyde dem på klos hånd, uden at ejeren/beboeren hører dem gø ? Normalt kan man vel høre om ens hund bare gøer eller der er noget eller nogen at gø af, og så vil man vel reagere på det.

    Med mindre det er en, hundene kender. Grimt er det i hvert fald.


  • #33   16. okt 2014 sygt og modbydeligt ....

  • #34   16. okt 2014 Tanken om, at én man måske kender, går ind på ens grund, og skyder ens to hunde, det er ganske forfærdeligt at tænke sig. Jeg håber virkelig den sag bliver opklaret.

  • #35   16. okt 2014 Så er det da ihvertfald bekræftet, at det er beboerens hunde, og at de er skudt på egen grund.

    Men det er stadig virkelig ubehageligt at tænke på, at hundene er skudt med vilje.


  • #37   16. okt 2014 Men hvorfor så tilkalde politiet?

  • #38   16. okt 2014 @ Birgitta ... tænk den tanke havde jeg også ....

  • #41   17. okt 2014 Birgitta, den tanke fik jeg også, da jeg læste My>3's link.

  • #44   17. okt 2014 Cookie: Som jeg forstår det bor manden og hundene på en gård med en del jord til.
    Manden lukker hundene ud og går måske også selv rundt på ejendommen og arbejder med et eller andet.
    Han hører skud og finder sine hunde dræbt af skud på egen jord


  • #47   20. okt 2014 Det virker også underligt, at en muligvis fremmed person kan gå ind på hundenes ejendom og komme så tæt på ikke bare en men 2 hunde på forskellige steder på ejendommer, at de kan skydes på klods hold, øjensynlig uden at hundene advarer. Schæfere er trods alt vagthunde, og hører vel normalt ikke til de mest tavse.


  • #49   20. okt 2014 Lene - Med mindre det da er en, som hundene kender godt.

  • #50   20. okt 2014 CTS, lige akkurat. En grim tanke men man må undre sig.

Kommentér på:
2 hunde skudt !

Annonce