{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Torben  T
Torben T
Tilmeldt:
17. sep 2016
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22

Diarré? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min dansk svensk gårdhund på knap 9 måneder har aldrig fejlet noget. For en uge siden fik han diarré og opkast om natten. Det gik over igen af sig selv, og præcis en uge senere (i nat) sker det så igen (dog uden opkast).

Han har ikke feber, virker ikke specielt påvirket (hvis overhovedet).

Nu er det lørdag så dyrlægen har lukket. Derfor spørger jeg til råds her. Hvad gør vi? Lidt skånekost i nogle dage?

Vh Torben


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diarré?
  • #2   17. sep 2016 Få fat i noget Canikur, det fås på apoteker og i dyrlæge butikker. Det er tabletter der er natur produkt og de plejer spise dette med stor fornøjelse. Det stopper diarre øjeblikkeligt. Jeg har det altid liggende. Så find et hundebutik eller ring og hør om det har det på apoteket - nogle apoteker har det ikke hjemme og så skal man først bestille.. selvom det er til akut diarre;-)... så hav altid dette liggende. Og så giv skånekost så maven får lidt ro.

    Og så skal man være opmærksom på Giardia.. der er smitsomt og mange hvalpe har det hvis de drikker af stillestående vand.. og det giver on off diarre så få testet dette hos dyrlægen. Det er også en god ide at få testet hunden for orm hver 3. måned for det kan hunde også få og der er forskellige symptomer.


  • #3   17. sep 2016 har den spist noget den ikke plejer de 2 dage?

  • Torben  T
    Torben T Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #4   19. sep 2016 Hej, nej vi kan ikke se at den har spist noget den ikke plejer. Det er stadigvæk ikke godt, så nu må han en tur til dyrlægen.

    Tak for jeres svar

    Vh
    Torben


Kommentér på:
Diarré?

Annonce