{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Skævheder {{forumTopicSubject}}

Min lille chihuahua er født skæv i hele kroppen altså fra hoved til hale, vi går til massør og kiropraktor med hende, og følger Self deres anvisninger, vi har fået afvise hun nemmere kan få gigt eller andre led sygdomme (dette bliver Self holdt øje med). Hun har klapvogn så hun ikke skal gå lange ture med stafih kan komme med vores anden hund i hundeskov og komme med på lange ture osv. Dette er fra anbefaling af massør og kiropraktor


Andre der hat hunde der er født skæve? Hvad gør i giver i dem noget til ledene vis ja hvad?
Evt hvordan i ellers behandler udover evt massør og kiropraktor ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skævheder
  • #1   28. mar 2017 VI har en chihuahua med skæve forben som også ofte er låst i hofterne.
    Så har vi en chihuahuablanding der nemt bliver låst i korsbenet.
    Og så har vi en med 4 skæve ben, der nu også skal udredes for smerter i ryggen (næste step er ct scanning)

    De får alle canosan, strongjoint pulver og omega-3 tilskud. (pånær de dage, hvor de får foder med fisk i)

    To af dem er også opereret i begge knæ, og den tredje er opereret i ét knæ. Så tilskuddet er for at forebygge gigt og inflammation.


  • #2   28. mar 2017 Bellen har nogle medfødte sære sammenvoksninger i bækkenet, der gør at hun er skæv bagtil. Ikke noget man kan se og heller ikke noget, vi mærker noget til.

    Det blev opdaget, da hun fik taget HD-fotos.

    Vi har intet gjort i forhold til det, men vi har nu for første gang tid hos Magtor, så hun lige kan blive tjekket igennem.


  • #3   28. mar 2017 Jeg ville bestemt give et ledtilskud og så være meget opmærksom på hvad der er et godt hundeliv.

  • #4   28. mar 2017 Malene vi er meget OBS og holder godt øje men hun er hverken øm eller chikaneret af det!

  • #5   28. mar 2017 Jeg giver noget til
    Led og sener og så går min med Back on Track dækner og har deres puder


Kommentér på:
Skævheder

Annonce