{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Mine hunde blev bidt.. {{forumTopicSubject}}

Efter en uge syd på, kommer jeg hjem og skal hente mine to små piger, de gamle fortæller det er gået godt i ugens løb,meeeen der var lige en lille ting. Den gamle havde en dag været ude og lufte hundene og med et var der kommet en Led schæferhund ud fra en have og var gået til angrab på mine hunde, begge mine hunde var flygtet med en stor flænge i ryggen og min far stod med en schæfer i benet, min far havde råbt om hjælp, men ejeren kom ikke ud, da min far havde fået mine hunde fanget, gik han ind og ringede på ejerens dør, ejeren sagde Bare, at han havde kun haft den i 14 dage og at han troede da ikke at der var sket noget. Sådan et fjols, det skulle liiige ha været mig jeg havde "tændt" at.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine hunde blev bidt..
  • #1   21. feb 2007 Manden blev selvfølgelig anmeldt til politiet???

  • #2   21. feb 2007 Hvad med dine hunde?? Hvordan går det med dem??

  • #3   21. feb 2007 meld ham da til politiet... sådan en idiot

  • #4   21. feb 2007 Bare anmeld den idiot


  • #5   21. feb 2007 Hej!!
    Hvordan har hundene det??
    Meld det til politiet næste gang går det måske værre til og det kunne måske havde været undgået...


  • #6   21. feb 2007 Jeg er så fucking træt af den race!!!
    Jeg har til dato kun mødt 2 schæfer hunde (og vi har mødt en hel del efterhånden) som ikke er fløjet i snotten på (og nejhan gik ikke til modangreb!)
    De er så pisse letantændelige og lader sig åbenbart alt for let stresse af størelse frem for hundekropssprog at jeg synes det er ufatteligt at vi skal høre så meget pis fra schæfer ejere om at vores er større end deres.. Ja og? Lad min være så stor som et hus så længe han er flink og forstår at aflæse andre hunde

    Stor Sympati til dig og dine hunde... Ville kontakte manden igen eller gå til politiet!


  • #7   21. feb 2007 Ja en schæfer er ikke en hund for hvem som helst, ikke den eneste gang en sådan hund hsar været en for stor mundfuld for en ejer desværre =(

    Håber det går bare nogenlunde med de tiolskadekomne - og desuden er det ikke for sent at melde det !


  • #8   21. feb 2007 Det var Chili det gik mest ud over og hun har en 15 cm lang flænge i ryggen og et hul på den ene pote, mine forældre har været hos dyrlægen. Stacia fik snoet sig og kom væk, men de er nu bare lidt oppe når jeg går med dem og møder andre med hunde.
    Min far har det ok han var en tur forbi skadestuen.
    desværre er hundens ejer ikke meldt til politiet.
    mener bare det er nemt at anskaffe sig et levende væsen og så ikke holde det forsvarligt inde på sig grund, tænk hvis det havde været et lille barn


  • #9   21. feb 2007 det er jo ikke for sent at melde det...

  • #10   21. feb 2007 Hmm, stof til eftertanke... Det er åbenbart ikke kun "muskelhunde" som angriber uden varsel...!

    Ked af at høre med din far og dine hunde, håber de alle er OK... Det L**T skal da bare meldes med det samme!!
    Tænk hvis det var små børn der var gået forbi..?


  • #11   21. feb 2007 HÅBER AT DIN FAR OG HUNDENE HAR DET OK.Det samme er sket for min den stor Kashmir, da han var hvalp,3 gange og det er bestemt en meget ubehagelig oplevelse.Kashmir var måske ikke nød til sådan at være på mærkerne når han er ude at gå tur,hvis han ikke havde været så uheldig at have oplevet det.Den ene gang var det en schafer,2 andre gange en Golden Retiver de kom som trold af en æske og man går jo som ejer og hygger sig med hundene og lige pludselig har situationen vent 100 grader.Heldigvis sket der ikke noget,men for f hvor er det ubehageligt.Det skulle lige have været Kasse,hvad han ikke er blevet beskyldt for,bare fordi han ser ud som han gør.

  • #12   21. feb 2007 Har snakket med de gamle om det, men de vil ikke. det er en af naboerne og der er en del problemer med den familie i forvejen.

  • #13   21. feb 2007 Schæffer vs Bullmastiff**
    Da vi flyttede i nyt hus var der ikke hegn i haven, så min Bullmastif tæve på 2år(Solveig) stod tøjret i haven...det sagde hun skam ikke noget til, bare vi også var derude sammen med hende..det var sommer og vi renoverede...
    Havde godt set nabo'ens schæffer..en grå lille tæve...
    Solveig var en tæve der var angst/aggresiv så derfor satte vi hende kun sammen med hunde vi stolede på..men det mente nabo'en åbenbart ikke var nok, så hans schæffer løb da bare løs på vejen...hvilket resulterede i at den fløj på nakken af solveig en dag..fuldstændig uprovokeret, og ude fra den anden ende af haven...Solveig gjorde intet andet end at forsøge at få sig fri af fortøjringen..,kæresten hjalp og de blev begge bidt af Schæfferen...

    Var stolt af min "kamphund" den dag, for hun ku lige så godt ha gået amok og slagtet den på vores egen grund den dag!!!


  • #14   21. feb 2007 I DET MINDSTE MÅ DU DA GØRE DIG SELV DEN TJENESTE AT FÅ DET NARHOVEDS ANSVARSFORSIKRING TIL AT BETALE DINE DYRLÆGEREGNINGER. DET KAN JO VÆRE DINE HUNDE FÅR MEN AF DET OG SKAL TIL DYRLÆGEN IGEN SNERE PGA. DET. HVIS ALTSÅ FJOLSET HAR ÉN. DET KUNNE IKKE UNDRE MIG, MEN SÅ SKAL HAN OGSÅ MELDES TIL POLITIET FOR DET ER DIREKTE ULOVLIGT. DET SKAL DU IKKE HAVE DET DÅRLIGT MED AT GØRE. BARE GØR DET. DU KOMMER JO ELLERS TIL AT BRUGE EN MASSE PENGE SELV, SOM HAN ER SKYLD I.




  • #15   21. feb 2007 ikke for at gå efter racen men det viser bare at det ikke kun er muskel hunde eller hvad man nu kalder dem

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/northern_ireland/6361067.stm

    http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_6360000/newsid_6361600/6361605.stm?bw=nb&mp=rm


  • #16   21. feb 2007 Selvfølgelig er det ikke kun muskelhundene der angriber og bider andre hunde, det er der ved gud grød da heller ikke nogle der har påstået!

    Lisbeth, jeg håber at din far og vovserne kommer sig ovenpå den grimme oplevelse!


Kommentér på:
Mine hunde blev bidt..

Annonce