{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Lungekræft.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle....
Jeg ved ikke om i har læst tidligere indlæg som heder: Det er ikke en god dag i dag...
Det var en hund der blev aflivet på grund af lungekræft, jeg havde da en masse spørgsmål, da min svigermors hund hoster meget. Tidligere har han hostet slim op og nu er det en meget tør hoste.
Han skal under alle omstændigheder til dyrlægen i morgen, men jeg ville høre om vi overhoved har noget at være bange for...

(Han er blevet scannet en gang før, men det viste ikke noget, kun at han var meget modtagelig overfor lungebetændelse. Vi syntes bare at de er blevet meget værre og det bliver oftere og oftere)

Håber i har nogen gode råd, eller information...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lungekræft....
  • #1   15. apr 2007 mon ikke bare det er årtidens omgang kennelhoste og lungeinfektion der er på vej?? SS det er jo nu de rager alskens baktusser til sig, så det skal nok gå, få ham lige tjekket så du kan blive beroliget SS held og lykke med ham S

  • #2   15. apr 2007 Tusinde tak...
    Men det er bare ikke nogen gange... Han har hostet i god 2 mdr nu, og det er hver dag... Det er bare mærkeligt....
    Men tak for din opmuntring... smiley


  • #3   15. apr 2007 Tør hoste kan også tyde på vand i lungerne - min Cherie har dårligt hjerte og som følge deraf vand i lungerne. Men nu hvor hun er på hjertemedicin hoster hun faktisk taget næsten aldrig.

    Så det er da allerbedst at spørge Dr. Dyr, for det kan være mange ting. Håber det går godt hos dyrlægen.



  • #4   15. apr 2007 Okay... Tusinde tak alle sammen... Jeg kan høre at der er en masse forskellige ting det kan være... Men vi tager helt sikkert til dyrlægen i morgen og forhøre dem... Håber de kan komme med lidt mere konkrete svar...

    Tusinde tak for jeres opmærksomhed!


Kommentér på:
Lungekræft....

Annonce