{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

navlebrok.... {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle
Jeg ville lige høre jeres erfaringer med navlebrok..
Har hørt at man kan massere det væk-har nogen prøvet dette med succes???
Hvis ikke-er der så nogen der har prøvet at få sin hvalp opereret for det??

Hvis hunde er født med navlebrok, må man så ikke avle på dem???

Jeg spørger af uvidenhed, og fordi jeg ikke synes emnet er særligt godt belyst

Fortsat god dag til alle

Knus maja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  navlebrok....
  • #2   14. nov 2008 gud en historie-jamen tak for svar...jeg skal under alle omstændigheder have hubert tjekket tirsdag så det bliver spændende

    PS vi skal op og hente ham i dag :)-jubii

    Knus maja


  • #4   14. nov 2008 Navlebrok er for de flestes vedkommende uproblematisk. Nej, man kan ikke massere det væk - der mangler ganske enkelt noget bugmuskulatur til at holde tarmen tilbage, og sådan en kan man ikke massere frem ;o)

    Er brokket stort, skal det lukkes for ikke at der opstår komplikationer (eksempelvis tarmslyng).

    En hund med navlebrok bør ikke indgå i avl.


  • #6   14. nov 2008 ja det kan jeg da godt forstå du blev forskrækket...her går man jo i sin egen lille uvidende verden og er lykkelig -indtil man pludselig anskaffer sig dyr-bliver endnu mere lykkelig-bekymret og fattig smiley
    knus


  • #8   14. nov 2008 tak ch, havde ikke set du havde skrevet smiley

  • #9   14. nov 2008 Min hund har også navlebrok. Den er så lille, at det ingen betydning har for ham, og vi har derfor aldrig gjort noget ved det. Da han var helt lille, massede vi den. Dog uden held. Som CH skrev.

    Jeg ville ikke avle på et dyr, der er født med navlebrok, da der menes at være en hvis genetisk dispussition (?) for det.


  • #10   15. nov 2008 tak, nu tager vi til dr dyr tirsdag og ser hvad han mener om huberts navlebrok-den er nemlig ret stor smiley

Kommentér på:
navlebrok....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce