{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

En lille anbefaling... julegaveidé {{forumTopicSubject}}

Hej fotomennesker.

Nu nærmer julen sig jo så småt... Nogle af jer kender nok problematikken; et familiemedlem eller ven (oftest mandlige) KAN man bare ikke hive julegaveønsker ud af - bortset fra de obligatoriske "noget-praktisk-man-aldrig-kan-få-for-meget-af-og-som-man-altid-kan-bruge"-gaver som f.eks. sokker og underbukser. Det er jo ikke videre spændende, og derfor foreslår jeg nu en rigtig fed og personlig julegave: en fotobog!
Jeg prøver ikke at reklamere, men vil gerne give min anbefaling til foto.com, som laver sådanne fotobøger - jeg har lavet en sådan til min far i julegave, og jeg er så forbløffet over resultatet, fik den med posten her i onsdags. Da jeg har rejst meget med min far, har jeg som tema delt den op i de forskellige steder vi har været. Sådan kan man lave mange forskellige temaer, så den "passer" til den, man giver den til. Men resultatet ligner simpelthen noget, man kan købe i en bogbutik! Det blev for mit vedkommende 227 kr. for en bog med hård omslag og 42 sider, som jeg selv har 'komponeret' (af i alt maks. 60 sider). Og det er et helt vildt flot og professionelt resultat.
Såå... hvis I går og mangler inspiration til en fed og personlig - og forholdsvis billig - gave, så vil jeg kun sige god for sådan en hjemmelavet fotobog. Det er i hvert fald ikke den sidste, jeg bestiller smiley

Mvh.
Mille smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille anbefaling... julegaveidé
Kommentér på:
En lille anbefaling... julegaveidé

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce