{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  steriliseres!!
  • #1   2. aug 2009 tror det er ligesom alle andre dyr der blir det, i hvert fald vores kat blev det for 2 år siden og hun var meget dvasket og spise ikk. men da hun var vågnet helt fra nakosen, var hun som altid bare meget sulten... smiley
    held og lykke med det... smiley


  • #2   2. aug 2009 Jeg har fået min cavalier Molly steriliseret sidste sommer, og alt gik fint så det skal du ikke værer nervøs for.
    Dog vil jeg lige fortælle dig at Molly har fået rigtigt meget under uld og pels så nu går jeg til hunde trimmer med hende vær 4 måned og normalt bliver en cavalier ikke trimmet eller klippet, det havde dyrlægen ikke fortalt mig den gang så havde jeg muske lige skulle tænke lidt over det. I dag ligner Molly ikke en cavalier men en islandsk slæde hund lige inden hun skal trimmes igen ha ha.
    Held og lykke på tirsdag.

    Knus fra Lotte, Molly, Mille, Lady og Bella.


  • #3   2. aug 2009 min pige på 8 mdr blev steriliseret for knap 2 mdr siden, det gik rigtig godt, og hun legede og pjattedet rundt allerede samme aften. hun er dog gået hen og blevet lidt mere rund af det ;o)

  • #4   2. aug 2009 Luna var træt på selve dagen og sov til næste morgen, hvor hun så var frisk igen smiley

  • #5   2. aug 2009 Er der ikke nogen af jer der har oplevet det med pelsen, det skal lige sige at der gik 6 måneder inden Mollys pels blev underlig.


  • #7   2. aug 2009 Mille min tæve, blev steriliseret for ca. 2 år siden, hun var lidt ved siden af sig selv et døgns tid. Ville ikke spise, selvom hun blev foderet med hamburgryg i min seng, drak sog en smule. Men hun kom hurtigt til sig selv igen. Efter ca. 3 mdr begyndte hun at tage en del på i vægt, men der skulle bare en justering til i foderet så var det klaret. Det er nok det eneste man skal være opmærksom på i månederne efter, så man ikke ender med en overvægtigt hund. Man skal jo huske på at homomerne ændre sig efterfølgende, derfor er der også man som siger at hunde bliver tykke af enten sterilision eller kastration dette er ikke rigtig de kræver bare mindre mad en tidligere.

    Lotte V: Jeg kender en som også har en Cavalier, den har også fået træls pels af det. Så det kan være at det ligger til den race.

    Med hensyn til Furminatoren er det rigtig at den er super god. Og som en bonus er der nu kommet en kopi på marked som er lige på god som orginalen bare til den halve pris.


  • #8   3. aug 2009 Kiki var noget træt efter narkosen og dagen efter var hun ok....

    Om natten lå jeg sammen med hende mens hun havde krave på for den var ikke det bedste i verden....en nat havde hun fået skærmen under avisholderen og var helt 'gået i stykker' man kunne hverken bakke selv eller noget så vågnede jeg og fik hende til at bakke ud....den kære pige altser....smiler kærligt...

    Om dagen havde vi et vågent øje på hende og holdt øje med om hun slikkede i såret, hvilket var rigtig link til ikke at gøre.

    Såret blev dubbet med klorhexidin for at rense såret. Jeg kom lidt aloe vera creme omkring og på aret da det var healet op.

    pøj-pøj med på tirsdag


  • #9   3. aug 2009 Hejsa alle.. uhh i skriver hvor dejligt. det hjælper at høre lidt om det... hehe håber da ikk molly pels slår helt knuder. men hun må sørme gerne tage et par kilo på. vi kæmper en kamp med at få hende til at spise...
    I skal i hvertfald alle ha tak for at i har givet et svar... vi giver lyd imorgen hvordan det er gået....
    lige en ting vidste ikke de skulle ha den krave på.. uhh hun blir ulykkelig... smil....
    god aften.. knus molly og rikke


  • #10   3. aug 2009 Vores pige tog osse på......hun kom aldrig ned på normal vægt

    Istedetfor krave kan du bruge en gammel t-shirt, som hun får omvendt på.
    Bagbene gennem ærmerne, halen ud af halshullet ( evt klippet op og bundet
    sammen i en knude, så det bliver mindre), klip et snit i underkanten af
    t-shirten, så snipperne kan bindes omkring halsbåndet, i nakken på hende.


  • #11   4. aug 2009 Held og lykke ved dyrlægen i dag Rikke.

    Knus fra Lotte, Molly, Lady, Mille og Belle.


  • #12   4. aug 2009 Sælges: Peugeot 206 2,0 5d. HDi XS SW: mange tak vil jeg da lige prøve vis det går galt med den krave....

    Lotte V: mange tak... har lige afleveret hende sååå nu venter jeg bare har taget fri fra arbejde vis de ringer og siger der er noget galt... smilll....

    knus


  • #13   4. aug 2009 Lyder godt . Håber ikke ventetiden er alt for lang *S*

  • #14   4. aug 2009 Hejsa til jer alle sammen... så fik jeg hentet molly var der nede en time før og sad med hende.. smil hun har bare klaret det rigtig flot... og jeg er totalt lettet... smil grunden til at molly havde haft udflåd i lang tid var hendes anal kirtler de var vildt betændte.. så lige til jer alle hold lige øje med det.. jeg vidste ingenting om det før idag så godt dyrlægen kunne sætte mig ind i det....

    stort knus


  • #15   4. aug 2009 Tak for up-daten *S*

    Skønt at læse at hun har det godt *SS*


  • #16   9. aug 2009 vi havde engang en hun som blav sterelliseret, den var som det plejede at være smiley

  • #17   10. aug 2009 Healer såret flot op og går det godt med din lille pige *S*?

  • #18   14. aug 2009 Telepati med dyr: Heii igen... uhhh du kan tro det går bare rigtig godt. molly sår er faktisk helet.. og hun er bare blevet en glad hund. det er slet ikke til at forstå hvordan hun er livet op på den gode måde... skønt... føler bare hende og jeg kan gå alt igennem... smiley
    Knus


  • #19   15. aug 2009 Hvor er det dejligt at læse - smiler kærligt

Kommentér på:
steriliseres!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce