{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

hvordan vi fik bertha {{forumTopicSubject}}

bertha er en lille mops hvalp og historien bag hende viser man har en holdning til man tager en ny,det var slet ikke meningen vi ville ha hund,men en dag hvor vi sad ude i haven kom min ældste søn og som han udtrygte det, mor vær sød at lade mig tale færdig inden du siger nej,men må jeg ikke godt få en hund jeg skal nok selv betale den (han er 21)og jeg skal også nok forsikre den og gå ture med den hver dag og selvfølgelig tørre op efter den når den tisser m.m. både inde og ude og jeg gav efter 2 dage efter kom bertha en lille mops,hvalp ikke lige den race vi ville have valgt det var jo en bedstemor hund en lille tyk prop med en gøen der gik gennem marv og ben, efter min søn havde haft bertha inde på+ sit værelse i om natten i 2 dage flyttede hun ind hos de yngste af drengene for min ældste kunne ikke holde ud at hun hylede og peb hele natten og efter yderligere en nat flyttede bertha så ind hos min mand og mig og ja hun peb, men så fik hun lov til at sove i vores seng,og vubti ingen jamren der har hun så sovet lige siden,bertha blev hurtigt en del af vores familie og da sønnen pludselig fik en kæreste og flyttede fik han ikke lov til at tage bertha med,det var jo mig der tørrede op efter hende og mig der luftede hende fik hende vaccineret og forsikret så hun blev her, og bedstemor hund ha ha ikke tale om jeg har da godt nok måtte ændre min opfattelse af denne race det er jo en hund med et mægtigt ego hurtig og utrolig smidig, var ude at gå tur med hende heer forleden dag og da vi mødte en rytter til hest blev hun ikke bange nej hun gøede af den og holdt først mund da jeg tog hende op på armen og begyndte at snakke med rytteren på vej hjem forsøgte hun at jage en roeoptager der var så stor at den fyldte hele vejen i begge sider hun er den eneste hund der tror hun kan fange og nedlække en traktor så her hjemme er det ikke uden snor og sele at bertha går tur hun er jo ikke bange for noget prøver at jage alt der bevæger sig ,gud ved om der er jagt hund i en mops, ja selv kattene færdes hun ibland og selv om hun har fået nogle klø af de voksne katte når hun er for grov så bliver hun bare hidsig og farer højt gøende efter dem til de vender sig om eller springer op på en stol ol. ja det var så lidt om os der ikke skulle ha hund og som nu ikke kan undværer lille hurmør fyldte bertha en dejlig race ikke bedstemor hund alligevel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan vi fik bertha
Kommentér på:
hvordan vi fik bertha

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce