{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Dig & Din hund.. {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes det kunne være sjovt at høre om dig og din(e) hund(e)s forhold og træning. smiley

_____________________________________________

MIG OG CHIKI:

Chiki er en meget livsglad hund som ALTID har et spil på læben, hun er meget lærenem og dejlig at have med at gøre.. Vi skal begynde til " Hundekunstner " her til august på hundensgaard i voldby smiley Chiki kommer på disse ture:

Morgen: 15 min.
Dag: 30 min.
Aften: 60 min.

og så er hun i haven det meste af dagen smiley

- NKB ©


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dig & Din hund..
  • #1   8. jul 2010 Avalee er ALTID glad og vil snakke med ALLE mennesker og børn. Slikker og pysser og logre med halen.
    Rigtig energisk og lærermnem hund som jeg ALDRIG ville undvære.
    Esker den hund overalt på jorden. Hun giver så meget med sit gode humør og sjove inputs i hverdagen.

    Morgen:
    - Avalee går en kort tur på 30min.¨
    - Så gemmes der godbidder under ting rundt i lejligheden mens hun er aene hjemme.

    Dag: Øver triks ( dem er der mange af, og gerne nye ) Og går en tur på 30min ca.

    Aften: Avalee er med på min daglige løbetur på 30min. ( jeg har svært ved at følge med hende smiley )

    Avalee er en utrolig karismatisk hund og alle der møder hende dåner.
    Mange påstår de aldrig har set så glad en hund FOR ALLE


  • #2   8. jul 2010 Mathilde er en meget livlig hund som elsker at lege især med børn og katte. mathilde er meget lærnem hun bliver 5 til aug men lære stadig

    mathilde og jeg går ikk som sådan til træning vi træner sammen med venner...

    Mathilde for disse tur om dagen

    Morgen 20 min
    eftermiddag 60 evt mere
    aften 30

    i weekender er det mere


  • #3   9. jul 2010 Malou er en kælepot, og elsker at ligge i sofaen og putte. Hun er livlig og er helt vild når vi skal ud og gå.
    Vi går til lydighedstræning og har vundet alle vores hold konkurrenser (staves)

    Morgen: 1time
    Aften: 2½ time

    Jeg arbejder desværre i løbet af dagen så der må hun altså underholde sig selv.


  • #4   9. jul 2010 Bine er en til tider stresset hund, og der skal ikke meget til at gøre hende usikker. (Minder desværre meget om sin ejer ;o) )
    Når hun er i det gode "humør" eller hvad man nu skal sige, er hun en glad og legesyg hund. Elsker at putte i sengen om morgenen, og er sikker på at gæster kun kommer for at lege med hende :o)

    Morgen: Gåtur på ca. 20 min. efterfulgt af leg og mad-søg i haven.
    Eftermiddag: Forskelligt - Gåtur, leg i haven, træning, leg på bold-banen, stranden, skoven
    Aften: Forskelligt - Gåtur, leg i haven, træning, leg på bold-banen, stranden, skoven

    Vi træner i PH, og det er noget af det bedste hun ved :o)


  • #5   9. jul 2010 Shiva er også en livs nyder smiley
    Hun vækker mig for det meste kl.6 hvis solen skinner..
    Så åbner jeg have døren, hun ligger sig udenfor og jeg smutter tilbage i sengen og sover et par timer mere.
    Vi leger dagligt i haven med enten en fodbold, selvom den er revet itu efter 10minutter. Men så har vi et dæk som er bundet sammen med et reb, det har været det bedste stykke legetøj siden hun var hvalp ..
    Vi har dog købt et par stykker ind, så vi har til mange mange år smiley
    Hun har en fast gåtur efter aftensmaden er spist, og den vare mellem 30 og 60minutter..
    Det sker, at hun får en gå tur ved 14 tiden ..
    Hun ligger for det meste bar og dovner den, enten i sofaen eller ude i solen smiley
    Vi gik til træning med hende da hun var hvalp, men gør det ikke længere.
    Hun har lært det hun skal lære .. Vi gider ikke alle de forskellige tricks ..
    Hun kan det grundlæggende smiley


  • #6   10. jul 2010 timon er en lille ballademager med 120 i timen det meste af tiden.. men han er os en rigtig puttetrold og ELSKER at blive nusset.. falder gerne i søvn hvis han blir nusset bag ørerne.. han er blevet lidt reserveret overfor fremmede mennesker og nogle hunde efter han brækkede poten, da han blev bidt af en anden hund.. men det arbejder vi på stort set hver dag, så han er med næsten overalt. men han ka med alle hunde, når han tager mod til sig og snakker med dem. han er blevet meget mere modig efter overfaldet og er sikker på at han er 2 m høj.
    han elsker at lærer nye tricks og regner med at sku prøve nogle lydighedskonkurrencer med ham.

    shinko er helt fantastisk. han er lidt tosset til tider, men de ska jo os passe til ejeren. jeg har kendt shinko siden han var 4 dage gammel og var med til at passe ham derfra. han er ikk jordens mest opdragne hund, men elsker ham alligevel. han elsker alle mennesker men ka kun med en hund og det er timon. til gengæld får timon lov til alt for ham.
    han elsker vand og stikker gerne hele hovedet under for at finde den sten man kastede.
    han er hanhund med stort h og det stiger ham lidt til hovedet når han ser andre hunde.
    han er lærernem og har lært en del tricks, men det ska være når han vil, ellers ka man godt glemme det

    de får begge en lang gåtur om morgenen, madlegetøj når de er alene hjemme og en lang gåtur om aftenen. og fri adgang til haven stort set hele dagen. når det er køligere får de os en lang gåtur midt på dagen, men ligenu gider de ikk det store.
    timon er med stort set alle steder, så han mangler ikk ligefrem motion. hehe


Kommentér på:
Dig & Din hund..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce