{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

Bortgiv/afliv ???!!!.....Hjælp {{forumTopicSubject}}

Det er med stor sørgmod at vi efter længere tid må konstatere at vi ikke kan håndtere de problemer der er med Simba. Der er ikke nogen tvivl om at det nok er os (ejere) der har svigtet i opdragelse eller lignende. Men Vi har ikke længere overskud eller den fornødne tid til at få rettet på dette.
Derfor spørger jeg nu "panelet"... skal vi aflive vores kære hund, eller er der nogen der ude der er villig til at give et "problembarn" en ny chance. Nogen der har den tid og tålmodighed det kræver ???...HJÆLP...!!!

Problem...: Simba bider/napper hvis han bliver forstyret i hans søvn. Min kone og jeg er blevet bidt et par gange. Heldigvis ikke noget alvorligt. Men vi ved ikke næste gang. Og så kan det være en af de små børn det går ud over.

Vi har fået så meget respekt for ham at vi ikke tør flytte ham ned af sofaen uden hjælpemidler (pind o.l.)
Man skal ikke være bange for sin egen hund vel !!!


Hvad skal vi gøre?
Er der nogen der vil have sådan en hund (vi kan ikke mere) Eller er det helt håbløst ?

På forhånd tak

Den fortvivlede familie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bortgiv/afliv ???!!!.....Hjælp
  • #1   30. maj 2011 Vil ihvertfald starte med at sige , at hvis i er bange for jeres egen hund , så tager den jo helt magten Og det er ikke særlig smart. Det er jo jer der skal vise vejen og hvad den må og ikke må . jeg må sige at jeg er lidt målløs smiley Jeg har haft en staff og en ambull og dem har jeg ALDRIG selv været bange for . Nå men efter min mening så kan han godt få et godt liv ved nogle mennesker som har forstand på racen og som måske ikke har små/mindre børn . Havde jeg ikke selv 2 små pappilon´er havde jeg selv mod på det.
    men husk lige at Alle hunde uanset race skal have en leder som ikke er bange for dem . Da de ellers altid vil tage styringen fra en det er vigtigt at vide ellers bør man nok holde sig til katte ;-D
    No bad feelings smiley


  • #2   30. maj 2011 Selv helt små selskabshunde tager magten hvis de ikke har en leder der udviser styrke, lederevner , mm

  • #3   30. maj 2011 http://www.123hjemmeside.dk/hundedyr/8371847

    Læs gerne bogen, der står præcist, hvordan man løser problemet, let og smertfrit;)


Kommentér på:
Bortgiv/afliv ???!!!.....Hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce