{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

vidunder middel.. {{forumTopicSubject}}

Yes det lyder som en eller anden dårlig reklame, men det er det bestemt ikke..
Endelig har jeg fundet nogle produkter, som er lavet naturens ting, er billige, virker på immunforsvar, betændelse, kløe, udslæt, eksem(selv på mig selv virker det mod eksem).....og så er det dejligt billigt...
Dog er fragten dyr, men da jeg er stor forbruger af deres produkter, og vil være det altid, har jeg mailet med ejeren.. jeg kan få det til min adresse billigt, og måske fragtfrit ved større bestillinger...
Jeg vil lige sige, at jeg INTET får ud af at anbefale dette firma, men jeg har meldt mig frivilligt, til at vidregive mine sindsyge positive erfaringer med deres produkter..
har brochurer og vareprøver, jeg kan give folk , men det kræver folk virkelig er interesserede, og at du/i gider skrive på evt ordrer at i er blevet anbefalet deres produkter af mig. dette er kun for, at jeg kan blive ved med, at få gratis vareprøver til interesserede....
Jeg bestiller gerne hjem, og det kan afhentes ved mig. så sparer du porto,og kan få vareprøver med dig hjem... Gør dette af frivillig ønske. for endelig er der nogle produkter i dk, som både forbygger, helbreder og hjælper vores dejlige hunde indenfra.. og så er der nul tilsætningsstoffer i...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vidunder middel..
Kommentér på:
vidunder middel..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce