{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.922 visninger | Oprettet:

Forslag til aktivitet ønskes {{forumTopicSubject}}

Nu må vi se om folk herinde kan være mere konstruktive og konkrete, frem for dømmene som folk ude i åben forum...( i guder altså)

http://www.hundegalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=493584

Hunden keder sig, hvordan vil i aktivere den uden menneskelig kontakt som sådan?

Dette er hvad der ikke kan laves om på : Jeg arbejder som nattevagt hver anden uge og der foregår det på denne måde : De sover om natten, står op og gør det man nu gør om morgenen og køre derefter på arbejde/dagpleje. Jeg kommer hjem fra arbejde kort tid efter de er taget af sted. Er oppe, ordne heste, spise m.v. i 1½-2 timer og går derefter i seng. Han kan være alle steder også i soveværelset, undtagen gang og stue, som er hvad han ødelægger, trods børnegitter med 50cm forhøjning ovenpå. Hunden røvkeder sig og mangler aktivitet. Hvordan gøres dette bedst muligt så jeg kan undgå at smide ham i stalden, fordi han ødelægger alt. Igen jeg ved godt han keder sig!
Forslag til dette ønskes.

(Selvom vi har tumlet rundt nede på engen i højt græs i 1½time på 2ha, laver han stadigvæk ballade bagefter.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til aktivitet ønskes
  • #1   16. dec 2011 Hmm. Har selv arbejdet nattevagt førhen, og da sov hundene når jeg sov. Nu kommer jeg bare med nogle ideer....
    Selvfølgelig skal hunden ud og gå, men hvad med en lidt mindre tur om morgenen og så en længere en når du har sovet. Jeg synes nogle hunde har svært ved at falde til ro når først de har været aktiveret. Vi går aldrig med vores hunde om morgenen før vi tager på arbejde, men de får så en lang tur når vi kommer hjem. (skal siges at vi har hunde-lem så de går selv ud i haven).