{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.718 visninger | Oprettet:

Min hund har spist batteri {{forumTopicSubject}}

Hej, min hund har spist og tygget 1 batteri i 3 stykker. Han har ikke kastet op men vi opdagede det heldigvis tideligt og derfor er han allerede til dyrelægen nu. Har i oplevet noget lignende? Han er en hvalp på 5 måneder, og spiser sten og lort og alt hvad han kan men vi havde da aldrig troet han ville spise et batteri. Han gjorde det omkring klokken 05.00 om morgenen og han kom til dyrelæge her klokken 10.45 hvad sker der med ham? Vi er meget nervøse! Har i prøvet det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund har spist batteri
  • #1   2. apr 2021 Måske I skal træne lidt nej-øvelse og impulskontrol. Sådan noget dør man af, når man er en hund smiley

    Dyrlægen sørger for at batteriet komme ud denne gang, men det er en særdeles uhensigtsmæssig adfærd. Hunde der random æder ting, plejer ikke at leve særlig længe, fordi de enten dør af det de spiser, eller af at blive skåret op igen og igen. Så træn, og overvej om mundkurv er nødvendig i en periode.

    God bedring med vovse smiley


  • #3   2. apr 2021 Dyrlægen kan forhåbentlig fikse jeres vaps denne gang.
    Men mens i venter på svar fra dyrlægen, kan i bruge jeres tid på at hvalpe sikre jeres hjem.

    Det er så vigtigt at jeres hvalp ikke kan få adgang til ting der kan være farlige for den!
    Mange hvalpe er meget nysgerrige, og bruger munden til at undersøge ting med. Det kan blive farligt og i værste fald koste vovse livet.

    Hold altid hvalpen under opsyn, så den ikke får rodet sig ud i noget den ikke kan håndtere. Det er kun en baby og den har brug for rigtig meget guidning.

    God bedring med den lille. smiley


  • #5   6. apr 2021 håber alt er gået godt ... det er altså vigtigt I holder øje, det kan være dødeligt at sluge batterier ...

Kommentér på:
Min hund har spist batteri

Annonce