{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Tilbage efter veloverstået operation {{forumTopicSubject}}

Så er jeg tilbage igen. Genposter lige min tidligere tråd:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=124969

Juhuu, operationen fredag morgen gik over alt forventning. Mødte kl. 8 på et mindre privathospital på Midtsjælland. Plads til 4 patienter indlagt ad gangen, og i dag fredag var det rygoperationer. Jeg skulle svare på spørgsmål, hvad ville jeg have til morgenmad dagen efter, hvilken avis ville jeg læse, hvad brød jeg mig ikke om af mad, havde jeg syns og høreforstyrrelser. Sjove men åbenbart relevante spørgsmål.

Herefter blev jeg "lagt i seng" med noget medicin. Kvart i ni, gik jeg selv ned til operationsstuen og ti minutter i ni nærmede iltmasken mit ansigt. Der mærkede jeg en smule panik og tog nogle dybe vejrtrækninger og bum, så sov jeg.

En lille time efter var det overstået og jeg blev kørt tilbage på stuen, hvor min mand ventede. Han fortalte at jeg vrøvlede en held masse næsten uforståeligt, men ved halv elleve tiden var jeg vågen.

Om eftermiddagen fik jeg besøg af min veninde, og om aftenen kom min mand igen. Min "roomate" og jeg snakkede godt sammen og vi skulle bestille aftensmad. De laver ikke selv mad, så det blev bestilt fra restauranten ved siden af. Dejlig oksefilet med tilbehør, men det er skisme svært at spise liggende. Senere kom der en gæst til min "roommate" og han havde kager med, så vi fik alle fire kaffe, hjemmelavet æblekage fra sygehuset og hans medbragte kager.

Samtidig så vi finalen i "Danmarks dejligste hund". Kom først i seng kl. halv tolv.

I dag kom jeg så hentet af min mand ved 10-tiden og jeg kan godt mærke at der er skåret i mig. Men jeg har fået masser af medicin til de kommende dage med hjem. På onsdag skal jeg starte genoptræning, men tiden går nu mest med at ligge og så mere og mere i at sidde lidt op ad gangen. Det gør nas at komme op og ned og vende sig i sengen.

Men hvor er jeg så glad for jeg er blev opereret. Lægen mente helt sikkert at jeg er klart til vores planlagte skiferie i januar, så det er mit mål.

Herligt at være hjemme ved hundene igen - de er meget solidariske og putter hos mig.

En lidt sjov historie på sygehuset var at natsygeplejersken var en af mine tidligere holdkammerater fra dengang jeg for nogen år siden spillede håndbold i Korsør. Det var da dejligt at komme i gode hænder, og vi fik os en hyggelig sludder. Hvor er verden dog lille.

Nå, jeg vil trisse i seng igen. Jeg skal have manden op kvart over fem. Han tager på Dansk Svensk Gårdhunde udstilling i Silkeborg med Bianca. Han følges med min veninde og hendes 2 hunde, og så har hun lovet at gå med Bianca også, når jeg nu ikke kunne komme med. Så jeg er klistret til telefonen i morgen, når det er ved at være tid de er færdige - men jeg løber jo nok heller ikke lige nogen steder.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbage efter veloverstået operation
Kommentér på:
Tilbage efter veloverstået operation

Annonce