{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

ej hvor bliver jeg harm {{forumTopicSubject}}

jeg bor i valby, sad før og så nyheder og lorry på tv2, og dælme om ikke bussen her hvor jeg bor, stopper med at køre ford ider er nogen små mødunger som smider sten, æg og meget andet efter bussen, så nu tør de ikke køre der mere?

det kan da fandeme ikke være rigtig at sådan nogen små snot unger kan have sådan en magt over hvor offentlige busser køre henne, og hvor er forældrene til de børn henne? de skulle fandeme bindes og så ellers overdænges med æg de dumme unger..

det er helt utroligt så meget ballade der er herude, først blev gymestik salen på den nærliggende skole brændt ned, så gik det ud over en handicap instition, så en bil og nu vil bussen ikke køre her mere.. det er jo helt huld i hoved at der ikke er mere politi eller andet som kan gribe ind over for sådan nogen ballade magere

ja undskyld mit brok men skulle bare ud med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ej hvor bliver jeg harm
  • #2   7. dec 2007 syntes virkelig at det er langt ude, det er sådan at jeg faktisk heller ikke bryder mig vildt meget oim at gå alene om aftenen, er glad for de fleste af dem er bange for mine hunde..

    nej ærligt så syntes jeg det er rystende at de ikke har nogen forældre et sted som tager hånd om dem, de sagde at problemerne mest er om aftenen, og gerne omkring når de forskellige klubber lukker, dvs omkring kl 22, der burde de så gå hjem i seng, så de kan være friske til at komme i skole dagen efter.. men nææh nej, der skal man da selvfølelig kaste sten på busserne smiley


  • #4   7. dec 2007 ja og går de endelig i skole, så er de vel også tyraner derover smiley



  • #5   7. dec 2007 dorthe,

    det er jo for sindsygt at der skal være sådan nogen mennesker som kan styre sådan nogen ting..


Kommentér på:
ej hvor bliver jeg harm

Annonce