{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Hvad HG har lært mig (lang) {{forumTopicSubject}}

Den gang jeg i tidernes morgen googlede rundt på internetsiderne efter små hunde, faldt jeg over HG.

Det var ganske tilfældigt, at jeg fandt den. Men hurtigt fandt jeg den underholdende, og efter kort tids overvejelse tilmeldte jeg mig selv og Rosie. Sener kom Nemo til.

Jeg pillede ganske forsigtigt ved siden og fandt den meget hurtigt underholdende.

Her var ALT en hundeelsker kunne ønske sig:

- Alle former for tilbehør, så som tøj, skåler, snor, seler, hundemad mm....

-En masse hunderacer som jeg overhoved ikke havde kendskab til fandtes, så som hunde med hår, hunde uden hår,hunde med lang pels, hunde med kort pels osv... Et KÆMPE udvalg af hunde......!

-Man kunne se de andres hunde, endda bedømme dem og stemme dem ind.

-Der var forumer hvor man kunne få lettet sit hjerte. Det vil sige hvis man gjorde det med omtanke.

-Der var små og store grupper hvor man kunne debatere diverse ting.

Alt i alt kom jeg ret hurtigt frem tíl at HG var den side jeg skulle bevæge mig rundt på.

Det første jeg lærte var at få Hundegaleretis. Ja jeg blev hurtigt smittet, var dybt afhængig af HG, en afhængighed jeg nød at have.

Med min hundegaleretis følgte også, at jeg hurtigt lærte de mest grundlæggende brugerfunktioner herinde.
Og var der noget man ikke kunne finde ud af, så lærte jeg at spørge de andre som oftes var flinke til at fortælle mig brugerfunktionerne.

Dernæst lærte jeg hvordan man kunne bruge de åbne forummer UDEN at gøre noget ulovligt, man skulle bare lade være med at hænge nogen ud og i øvrigt bruge tone og takt. Og her lærte jeg at overholdt man ikke det, så fik man en frysning med i håndtasken.

Det betød så også at de åbne forumer lærte mig at bruge grupperne, fordi her kunne man diskutere og snakke om de ting der var forbudte på åbne forumer.
Og her lærte jeg også at adminerne lod os være i fred.

Jeg lærte en masse mennesker at kende, og med lærte jeg en masse venner at kende.
Og med vennerne herinde lærte jeg cyberworlden at kende.

En helt viretuel verden, sideløbende med den virkelige verden, Et helt lille computersamfund, på de samme betingelser som ude i det virkelige liv.

For med vennerne lærte jeg at der også fulgte fjender med. Jeg lærte at mange af dem jeg havde tillid til, stolede på alligevel ikke var andet end mennesker, som uden at kende mig rigtigt, brugte al sin tid og mulighed på at såre både mig selv og andre.

Med disse fjender lærte jeg mistilliden at kende. Mistilliden som er så grim og ubehagelig en følelse og kan æde et menneske helt og aldeles op.

Mistilliden lærte mig at hade visse personer. Jeg lærte at der ikke var langt i mellem kærlighed og had. I virkeligheden kun en hårfin grænse.

Omvendt så lærte mistilliden mig også positive ting. Den lærte mig at aldrig sige mere end jeg kan tåle at få igen, og kunne stå inde for.

Jeg lærte at min egen personlighed ikke er ret meget anderledes end det der ligger i alle menneskers gen:
Jeg kan være din bedste ven, men træder du på mig for længe, så er jeg din værste fjende....

HundeGalleriet har lært mig at gå hele mit følelsesmæssige register igennem. Jeg har kunnet grune foran skærmen, græde foran skærmen,raset foran skærmen, alle mine følelser er blevet underlagt HG..

Jeg elsker hundegalleriet med alle dens op og nedturer, rutchebaneturer,og jeg forlader det ikke før jeg en dag bliver smidt ud herfra...!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad HG har lært mig (lang)
Kommentér på:
Hvad HG har lært mig (lang)

Annonce