{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

MIT Og Sofus ønske ! {{forumTopicSubject}}

At vi prøver så vidt muligt at stoppe alt den hetz der er herinde !! Man tør knap nok oprette en ny tråd mere !! Folk spørger om råd for at få et råd - ikke for at blive nedgjort og trådt på !!! Ja - selvfølgelig kan man skrive at personen har handlet forkert, men i et ORDENLIGT sprog ! Nej jeg er ikke selv en engel og jeg skal også tage mig sammen !

At folk TÆNKER sig GODT om inden de anskaffer sig et dyr !!!

Et eksempel på en anonnce kunne være;

Sofus sælges ! Det er med blødene hjerte vi må gå af med vores dejlige basse ! Men nu er sommeren på vej og jeg har ferie fra fredag i næste uge ! Så derfor må han væk NU - Han vil ikke passe til mit sommer outfit og har heller ikke tiden ! For jeg skal på stranden så derfor søger jeg egentlig også en chi - gerne en lille nuttet hvalp som vil se perfekt ud i en lyserød bikini !!! Hun bliver nok sat tilsalg når sommeren er slut !!
Vi har brugt mange penge på Sofus legetøj og vil egentlig gerne have dem alle ind igen!!! Han kan med alt og alle og har kun været i 10 hjem før !!

Jaja - ved det er en overdrevet anonnce, MEN det er skam sådan jeg "læser" mange af dem der er herinde ! Selvom det ikke står de direkte ord...

at folk ikke dømmer hunden men EJEREN !

At man IKKE går i SÅ små sko !!!

at man undgår de tråde man synes er irellevante istedet for at smide en dum bemærkning !!!

Og så til sidst !

Blondiner - pædagoger og overvægtige er IKKE dumme ! Fnis - Mette H ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MIT Og Sofus ønske !
Kommentér på:
MIT Og Sofus ønske !

Annonce