{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Er det fair? (internethandel) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er en smule sur lige nu.

Den 12/8 bestilte jeg nogle varer til min hund på en internetside.
13/8 bliver varen pakket.
14/8 bliver pakken afsendt.
17/8 modtager jeg så en mail der fortæller at PostDK har sendt min pakke retur. Jeg er for nyligt flyttet, og der er derfor sket noget kludder i det. Ikke firmaets skyld.
De skriver til mig at hvis jeg ikke svarer inden for 5 dage bliver handlen annulleret. Jeg svarer et par timer senere, at jeg stadig gerne vil have pakken (som jeg jo har betalt for forlængst) men at jeg gerne vil i kontakt med PostDK først. Det er i orden med sælger.

21/8 skriver jeg til sælger at jeg selv betaler for porten endnu engang (gider ikke PostDK) og hun sender mig et kontonr hvortil jeg overfører pengene. Hun vil sende pakken når hun har pengene, og de kommer jo nok først mandag, hvilket hun også skriver til mig.

24/8 10:52 får jeg en mail om at min indbetaling er gået ind, og pakken bahandles.
24/8 16:33 får jeg en email om at den ene vare ikke længere er på lager. Jeg ved ikke hvilken, da hun har glemt at skrive det. Jeg har sendt en mail og bedt om at få at vide hvilken vare det er, men tror de er gået for i dag.

Og jeg mener ikke det er fair? Jeg har jo betalt for varen og derfor anser jeg den som min?
Hun har jo fysisk taget varen op at kassen og sendt den til en anden kunde? For pakken har været afsendt til mig, og varen har altså været MIN, især da jeg har betalt for den.

Jeg har hele tiden været i kontakt med hende, og har derfor ikke mulighed for at tro at hun på noget tidspunkt kunne være i tvivl om hvorvidt jeg ville have den vare? Især da jeg jo har betalt for hende?

De er som sagt gået for i dag, men når hun svarer i morgen vil jeg bede om en forklaring, for jeg synes virkelig ikke det er pænt! Hvad synes I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det fair? (internethandel)
Kommentér på:
Er det fair? (internethandel)

Annonce