{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunst interesserede...
  • #1   15. sep 2009 Hej Linda

    Jeg er ikke ligefrem ekspert, men jeg har siddet i bestyrelsen for en kunstforening i flere år, så jeg har da set en del kunst.

    Jeg synes umiddelbart at alle dine værker ét for ét er spændende og flotte, så du må på ingen måde opfatte det næste som en kritik - men kun som det eneste jeg kan se der "mangler".

    Det eneste, jeg kunne give dig som råd, er at finde én eller to "linier/temaer" i din kunst, som du arbejder videre på. Som det er nu, er der kun enkelte værker, der kan ses i en naturlig sammenhæng - og ellers er de helt utroligt forskellige. Jeg tror det er meget kendetegnende for en ung/ny kunstner, at man lige skal finde sin egen stil smiley

    Men som sagt - jeg synes de er SUPERflotte, og der er faktisk et par stykker, jeg rigtigt gerne selv ville have hængende derhjemme!


  • #2   15. sep 2009 Karina - Tusinde tak skal du have. Ny kunstner er jeg dog ikke, men jeg har MEGET svært ved at holde fast i én stil...*griner*... Så derfor kører jeg mange forskellige stile, jeg prøver hele tiden ting af... men du har ret. Jeg burde slå mig ned med én stil... :0)

  • #3   15. sep 2009 Det er der jo ingen der siger, at du "skal". Det er bare det, de fleste af de etablerede har valgt smiley

    Jeg synes ikke, der er nogen priser på hjemmesiden?


  • #4   15. sep 2009 Karina - Jeg er faktisk i gang med en serie, hvor de to af billederne er lagt ud på hjemmesiden - gennemsigtige kroppe. Nej, priser har jeg ikke sat på siden, men jeg kan altid kontaktes for oplysning om priserne på mine billeder. Jeg synes folk skal have lov til at forelske sig i billederne og ikke prisen... og man kan jo altid forhandle :0)

  • #5   15. sep 2009 Jeg kan slet ikke se dem. Jeg kommer hen til en hjemmeside, hvor man kan lave hjemmesider - øv.

  • #6   15. sep 2009 Astrid - Det gør jeg faktisk også, hvorfor ved jeg ikke. www.galleri-3xl.dk

  • #7   15. sep 2009 Underligt - linket virker stadig fint her smiley

  • #8   15. sep 2009 Astrid - det kunne jeg heller ikke først. Der er et punktum for meget i linket. Kopierede så adr. i Lindas profil og satte ind i søgefeltet.

    Linda - Jeg synes dine billeder er rigtig flotte og spændende, men som Karina vil jeg også mene det kan være en god ide at lave flere billeder med samme tema eller stil, så der ligesom er en rød tråd igennem flere af dine værker. Kender godt det at man gerne vil eksperimentere og får en masse ideer.
    Det sælger godt, hvis f.eks. en har købt et af dine billeder og venner/bekendte ser det og ønsker noget lignende, fordi de er faldet for lige netop din måde at udtrykke sig på.
    Fortsat held og lykke med dine arbejder.


  • #9   15. sep 2009 Miemiv - Tak :0)... Jeg forsøge at begrænse mig :0)

  • #10   15. sep 2009 @linda ...ikke begrænse dig, men folde dig ud! smiley
    ..ved ikke hvor gammel du er, men du ser ikke særlig gammel ud, -jeg synes du har et virkeligt potentiale, du har fat i en hel masse, det kunne være spændende hvis du gik mere i dybden med dine ideer, -som miemiv og karina også skriver, -flere værker i samme tråd..
    prøv næste gang du skal male et billede at sætte fks. 4 lærreder op på en gang og gå i gang på alle samtidig.. med samme farver, samme "tema"
    og så dyrk det... svælg! smiley


  • #11   15. sep 2009 Karen - Ahem - ser jeg ikke særlig gammel ud? Bare det dog holder ved...*griner*


  • #12   15. sep 2009 Jeg mente heller ikke begrænse dig, så du ikke udfolder dig frit og spontant, men mere fortsætte og arbejde videre udfra nogle af dine ideer og lave variation indenfor et overordnet tema/udtryk. God ide som Karen A kommer med smiley

Kommentér på:
Kunst interesserede...

Annonce