{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Kunst af jeres skønne hunde {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundeejere!
Jeg har været offline på denne profil i meget lang tid, hvilket bl.a. betyder, at jeg ikke helt kender reglerne herinde længere (hvis de er blevet ændret). Dog kan jeg huske, at da jeg var yngre, og havde en aktiv profil herinde lavede jeg kunst af andres hunde - på bestilling (dog fordi jeg var så ung og ikke havde forstået det, endte det med, at jeg ikke teknisk set fik solgt billederne - kun tegnet dem smiley )
Siden da er jeg naturligvis blevet en bedre kunstner, både inde for maling og tegning.
Mit spørgsmål dertil er så om det stadig er tilladt at sælge tegninger/malerier af folks hunde, til ejere på denne hjemmeside? Og i så fald, om nogle ville være interesserede?

Der hvor jeg står i mit liv lige nu har jeg ikke tid til at lave en masse malerier, men fordi tegninger kræver en del mindre, ville jeg være i stand til at gøre det (og så er prisen naturligvis også lavere).

Vedhæftet er det sidste maleri jeg blev betalt for, af en smuk rottweiler smiley (poterne blev dog gjort pænere efter billedet blev taget...)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunst af jeres skønne hunde
Kommentér på:
Kunst af jeres skønne hunde

Annonce