{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom lad os slette
  • #1   22. jan 2010 Hvad er nu blevet slettet?

  • #2   22. jan 2010 censur længe leve!!!

  • #3   22. jan 2010 Hmm ja, jeg har også lige skrevet et indlæg og røg til forsiden smiley Det er dælme irriterende!

  • #4   22. jan 2010 igen er jeg gået klip af noget hvem starter sms tråden op så vi ik går klip af dramaet

  • #5   22. jan 2010 Hov, troede lige det var en anden tråd...Hva' nu??

  • #6   22. jan 2010 Hva' nu ?

    Endnu en fornærmet teenager ?



  • #7   22. jan 2010 Hvorfor skulle det være enten teenager eller muskelhundsejer? :s

  • #8   22. jan 2010 tud tud.

    Jeg ved ikke hvilken tråd der henvises til i denne, men folk har ret til at slette en tråd, jeg gør det også tit, eftersom enten at folk ikke læser indlægget ordenligt, eller at de vælger at bruge en tone så det næsten er ubehageligt.

    Er det ikke ligegyldigt om trådstarter vælger at slette sin tråd ?
    Det er den person der har oprettet den, så er man sgu'da også i sin gode ret til at slette den igen.


  • #9   22. jan 2010 Jeg synes ikke det er ligegydligt, når en tråd har så mange svar...

    Havde tråden ikke haft indlæg, så er det helt ok.

    Tænk alle de mennesker der har gidet skrive i vedkommendes tråd og så sletter man bare....


  • #10   22. jan 2010 Jeg synes det er barnagtigt at slette en tråd fordi trådstarter ikke får ret. Det er ynkeligt i min bog.

  • #11   22. jan 2010 Min holding til dette er lidt ambivalent...

    Hvis der ingen aktivtet er i indlægget eller hvis man føler sig 'mobbet' i en grim tone i tråden, så kan jeg godt forstå at man sletter. Har dog aldrig selv været ude for det.

    Men at man sletter fordi man ikke får de forventede svar og man bliver modsagt, det synes jeg er plat og spild af de menneskers tid, som bruger tid på at skrive indlæg.


  • #12   22. jan 2010 *Kai*

    Ja der bliver vi ikke enige smiley

    Men ok med mig at jeg er ynkelig, om det så er bedre at kalde folk ynkelige eller mobbe dem som du skriver, det er jo så, som man tolker *G*

    Hvis du nu lagde mærke til det, så skrev jeg intet om hvad tråden indeholdt og derfor, kunne det i princippet være en tråd i en af grupperne....


  • #13   22. jan 2010 Det kune jo være at der rent faktisk var kommet nogle oplysende og konstruktive svar, som andre brugere kan få gavn af - også selvom de ikke lige passer ind i trådstarterens holdning - og så er det da lidt tarveligt at slette, når så mange mennesker har brugt tid og energi på at dele ud af deres meninger og erfaringer...

  • #14   22. jan 2010 Jeg var med i den pågældende tråd og fandt den meget interessant og konstruktiv for en gangs skyld , så mig ærgrer det også den blev slettet....

  • #15   22. jan 2010 Bare fordi at trådstarter måske føler sig trådt på, kan andre godt have en godt konstruktiv diskussion kørende. Ja ja det er "deres" tråd, men det er jo ikke altid trådstarter man direkte skriver med, men nærmere andre der er kommet ind i tråden. En tråd kan godt starte træls op med en dum tone, for derefter at blive en god gedigen snak om emnet.

  • #16   22. jan 2010 Kai -
    Så må jeg hellere komme til genmæle og sige, at det er bare sådan jeg synes, og så er den ikke så meget længere. At du ikke er enig med mig. Tja... så må vi bare være uenige om det punkt smiley

    Mht. til om du synes det er ynkeligt med efterpost, der kan jeg tildels følge dig og så alligevel ikke. Kunne i frustration godt finde på at lave en genpost selv.
    Det kan være at der er mange gode indlæg der bliver slettet. Jeg synes det er at mangle respekt for andres tid.

    I min verden skal der også være plads til brok over andres opførsel og tråde. Man må bare ikke forvente at alle er enige, men kunne rumme en god diskussion.


  • #17   22. jan 2010 Man føler man har spildt de dyrebareste 4,5 minut i sit liv, fordi en tråd er blevet slettet.
    Derfter bruger man 20 minutter på at jamre over hvor træls det var....


  • #18   23. jan 2010 Jeg er ligeglad med hvis nogen skriver grimme ting d:
    Det er deres problem; Synes det er fair nok der er nogen der ikke kan lide det, og sletter tråden, men jeg lader den bare være (;


  • #19   23. jan 2010 Kai -

    Jeg kunne finde på at lave en genpost i følgende tilfælde.
    Det kan være at trådstarter spørger om køb af ny hund, avl eller opdragelse.
    Man giver så et ærligt og konstruktivt svar om at trådstarters idé ikke er helt så god, som trådstarter troede.
    Trådstarter bliver fornærmet over ikke at blive bekræftiget i idéen og sletter tråden.
    Det kunne være at andre kunne have fået gavn af det der var skrevet.

    Hvis vi vender den om, og at det er mig der er trådstarter og ikke får ret. Så kan jeg sige at jeg endnu ikke har slettet en tråd på det grundlag, og heller ikke har det i sinde.
    Jeg vil nok vælge at genlæse den igen et par dage efter, for det kan være at jeg kan lære noget af det. smiley
    Ingen er ufejlbarlig, og jeg tror på at det er sundt at blive rettet i sine fejl og tage ved lære. smiley


Kommentér på:
Kom lad os slette

Annonce