{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

En ikke så hyggelig aftentur :o {{forumTopicSubject}}

Puha, der blev både mig og min veninde en smule forskrækket!
Vi skulle lige ud og gå en aftentur med mine 2 hunde.
Min veninde holdte min hanhund, og det skal lige siges at han sagtens kan med andre hanhunde, og hunhunde for den sags skyld, han vil bare gerne lege smiley
når, vi går så ca. 400 meter op af en ven, hvor der så kommer nogle cyklene der skal ind i deres hus, i det de åbner døren lader de deres hanhund, som er en labrador blanding, løbe ud af døren(de har intet hegn) , han spæner over på den anden side af vejen overtil os, mens de bare står og kigger? Deres hund løber direkte imod min hanhund, som er i snor, de har begga halen i vejret, lige indtil den kommer 1 meter fra min hund, så hoppede den bare på ham, hvor de så begynder at råbe af deres hund og løbe ud efter den. min veninde som holdte min hund, prøvede selvf. at skille dem ad. De fik så fat i deres hund, og istedet for at trække den væk, stod de bare og skælte den ud mens den forstatte med at gø. Vi skyndte os så at vende om og gå.. hold da op hvor blev jeg forskrækket og det tror jeg også min veninde blev :o.
heldivis skete der ikke noget..
Det var bare vildt ubehageligt..

når, håber ikke det blev for langt, jeg blev bare lige lidt chokeret. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En ikke så hyggelig aftentur :o
  • #1   24. jan 2010 Er simpelthen utroligt at folk ikke har styr på deres kræ!
    Sådan noget pisser også mig noget så grueligt af... Det kan sku gå galt. (Desværre hører vi kun når det går galt for visse racer).

    Synes alt for tit vi møder løse hunde.. Og nej, ejerne har langt fra travlt med at hente dyret! Har faktisk også oplevet en ejer som bare stod og gloede ved huset, og derefter gik ind igen, da hans hund fulgte efter os! På trods af der kom biler kørene og alt muligt. Mere ligeglad kan man da vist ikke være som ejer??


  • #2   24. jan 2010 det sørme for galt. er træt af løse hunde, og ligeglade ejere smiley

    øvøv


  • #3   24. jan 2010 har været ude for det to gange inden for kort tid.. den ene dag jeg var ude og gå med hunden, nåede vi en parkeringsplads hvor der så står den her dame og pakker bil mens hendes hund (en border) står og venter UDEN snor selvfølgelig.. jeg havde så set den, så tænkte at vi går lige den anden vej rundt end vi plejer.. vi kommer så til en udkørsel på den her parkeringsplads, hvor hunden så for øje på os, den kommer sådan lidt stille over til os og igglo lægger sig ned som hun plejer når hun møder andre hunde. ejeren kalder self. men ingen reaktion hos hunden, og vupti, så hopper den lige over på igglo og tager fat i hende. heldigvis kommer igglo ikke til skade da hun er lang håret og derfor kun pelsen der bliver hapset i.. til gengæld fik hun så lopper i stedet, tak for det, lorte ejer..

    i dag da jeg stod udenfor vores opgang efter en gå tur med igglo, så holdt der en bil 20 meter fra vores dør. jeg kunne høre nogle snakke og pludselig ser jeg den her lille muskelhund komme slæbende med en dreng på omkring 10 år.. og så tænker jeg "nu skal jeg bare have åbnet den her dør og så komme ind", men det er meget svært med en legesyg hund i den ene hånd og en ordentlig bunke reklamer i den anden.. den her muskelhund ender så med at vælte drengen omkuld og når så over til igglo, heldigvis ville den bare hilse, men jeg blev simpelthen så forskrækket at jeg overhovedet ikke fik sagt til moren hvor uansvarligt det var at lade hendes unge holde den hund, for der bor alligevel et par stykker i området...


Kommentér på:
En ikke så hyggelig aftentur :o

Annonce