{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

ikke helt så dygtig......... {{forumTopicSubject}}

.....som jeg troede.

Har længe gået og gloet på et grimt træ/busk vi har i haven...
Og i dag, da jeg hentede den mindste i børnehaven, var hun mægtig glad og var kravlet op i et lille træ, der var skåret til, så det passede til at børn kunne klatre i det.

DÉT kan jeg da gøre med vores grimme træ, tænkte jeg...
så hjem smuttede vi og jeg fandt klippe-ting og save-ting frem (er ikke specielt ferm i have-halløj)
Puha... brugte godt 1 time og synes ikke rigtig der skete noget stort fremskridt... Da jeg så sagde til den ældste at jeg lige ville save en sidste gren, sagde hun at det var fint, så ville hun klatre lidt selvom det ikke var færdigt...
Så jeg følte ligesom at jeg lige burde klippe nogle at de små kviste der sad på de tilbageblevne grene, så de ikke stak sig i øjnene eller noget...
Da jeg var NÆSTEN færdig, vælger jeg lige at tage en gren der egentlig ikke er i vejen og rimelig tyk, med klipperen....

hvad sker der så?

Jeg skal bruge kræfter, så presser klipperen mod kroppen og *vips* så gav grenen efter og jeg får klappet klipperen lige i kinden på mig selv - AV!

ud over det, så er det er træ hvor kvistene har små pigge, så nu sidder jeg her, med ondt i kinden og blødende rifter på begge hænder....
Men pyt, fortsætter i morgen, hvis vejret er lige så godt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikke helt så dygtig.........
Kommentér på:
ikke helt så dygtig.........

Annonce